کد خبر: ۵۳۷۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
در جلسه هم‌اندیشی شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات:
«دکتر رضا محمودی» رئیس شبکه دامپزشکی قاینات گفت: اگر وضعیت به همین منوال پیش برود، انگیزه کاری پایین خواهد آمد و مطمئنا کیفیت خدمات ارائه شده به بهره‌برداران را با مشکل مواجه خواهد کرد ...
 
 

حکیم مهر: جلسه هم اندیشی شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات و بخش خصوصی دامپزشکی با حضور تمامی داروخانه ها و مراکز درمانگاهی و شرکتهای تعاونی در محل شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات برگزار گردید که مهمترین دغدغه همکاران بخش خصوصی بروز نبودن تعرفه ها عنوان شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات، «دکتر مجتبی کیانی» مسئول دارو درمان شبکه دامپزشکی شهرستان در جمع همکاران بخش خصوصی که به منظور هم اندیشی بین بخش خصوصی و دولتی برگزار گردید، بیان نمود: بخش خصوصی دامپزشکی شهرستان مهمترین نقش را در سلامت و ارتقا بهداشت ایفا می نماید.

کیانی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی پیش رو، داروخانه ها نسبت به تامین داروهای مورد نیاز اقدام کنند و نیز داروخانه ها موظف به استقرار مسئول فنی در محل داروخانه هستند و از فروش هرگونه دارو بدون نسخه پرهیز نمایند و در جهت تامین دارو و موارد مورد نیاز حتما از مراکز مجاز اقدام نمایند.

در این جلسه همکاران بخش خصوصی به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند که از مهمترین دغدغه های این بخش به روز نبودن تعرفه خدمات دامپزشکی می باشد که همت جدی مجموعه نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی را می طلبد که این مهم محقق شود؛ همچنین همکاران بخش خصوصی انتظارات خود از مجموعه دولتی در راستای حمایت و ایجاد بستر امن شغلی را عنوان نمودند.

«دکتر رضا محمودی» رئیس شبکه دامپزشکی قاینات تعامل و هماهنگی بین بخش خصوصی با بخش دولتی در شهرستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: ارتقا روابط و تعاملات کاری با بخش خصوصی رشد و بهبود کسب و کار در این حوزه را به همراه خواهد داشت و از بروز مشکلات جزیی پیشگیری خواهد کرد.

وی افزود: اینکه تعرفه های بخش خصوصی با شرایط اقتصادی و تورمی که بوجود آمده است تاکنون به روز نشده است، مشکل بسیار مهمی است که نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کشور می بایست با قدرت بیشتری از حق این بخش دفاع کند که اگر به همین منوال پیش برود، انگیزه کاری پایین خواهد آمد و مطمئنا کیفیت خدمات ارائه شده به بهره برداران را با مشکل مواجه خواهد کرد؛ هرچند تاکنون صبوری همکاران در این بخش ستودنی می باشد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
1
3
اینم شد خبر اخه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
1
مهمترین دغدغه؟ اتفاقا کاش دغدغه همین بود. ایا دامدار توجهی به تعرفه داره؟ الان خیلی از همکاران همین تعرفه پایینم نمیتونن بگیرن. امنیت شغلی باشه. فارغ التحصیل جدید مثل مورو ملخ نریزه و هر سال ده تا مطبو داروخانه تو یک شهر اضافه نشه کافیه
نظر شما
ادامه