کد خبر: ۵۳۷۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

طی حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر محمدرضا جعفریان صدیق» به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان منصوب گردید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل با همراهی تعدادی از مسئولان ستادی اداره کل دامپزشکی استان صبح روز پنجشنبه 7 آبان ماه با سفر به شهرستان لنجان با خدامراد صالحی فرماندار دیدار و گفتگو نمودند.

ابتدا دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان پیرامون تاریخچه دامپزشکی نوین در ایران و همچنین وظایف مهم دامپزشکی در حوزه پیشگیری از بیمارهای دامی، مشترک بین انسان و دام، نظارت بر تولید فرآورده های خام دامی و... مطالبی را بیان نمود.

وی در ادامه به انتخاب دکتر محمدرضا جعفریان صدیق به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان اشاره کرد و افزود: به جوان گرایی و جانشین پروری اعتقاد راسخ دارم و هر کجا به جوانان اعتماد نموده ایم، کارهای خوبی انجام گرفته است و بدون تردید شاهد تغییر و تحول شگرف بوده ایم.

دکتر موحدی از عملکرد شایسته چندین ساله دکتر فرهاد طاهری رئیس پیشین شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان سخن گفت و تصریح کرد: با عنایت به تجارب فراوان و مسئولیت های متعدد، قرار است از ایشان در ستاد دامپزشکی استان استفاده شود.

مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری های فرماندار شهرستان لنجان از اهداف و اقدامات شبکه دامپزشکی در سال های اخیر، حمایت افزون تر ایشان در موضوع افزایش اعتبارات و رفع مشکلات کمبود خودروهای عملیاتی را خواستار شد.

در ادامه خدامراد صالحی سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان نیز ضمن خیر مقدم گویی به مدیر کل دامپزشکی استان و همراهان، پیرامون اهمیت دامپزشکی در سطح جامعه و ارتقای سطح بهداشت و سلامت عمومی جامعه مطالبی را بیان نمود.

وی دامپزشکی را یکی از مهم ترین ارکان امنیت غذایی جامعه عنوان نمود و افزود: خوشبختانه شبکه دامپزشکی شهرستان از دستگاه های اجرایی بسیارخوب ما محسوب می گردد.

صالحی به تخصصی بودن وظایف شبکه دامپزشکی در سطح شهرستان اشاره کرد و بر حمایت بیشتر از این نهاد خدمت رسان تاکید نمود.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان در پایان از عملکرد دکتر طاهری رئیس پیشین شبکه دامپزشکی تقدیر و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت نمود و انتصاب دکتر جفریان صدیق به عنوان سرپرست جدید این شبکه را به وی تبریک گفت.

در پایان این دیدار و گفتگو با اهدای لوح سپاس از سوی مدیر کل دامپزشکی استان به دکتر فرهاد طاهری از عملکرد چندین ساله ایشان تقدیر گردید و طی حکمی دکتر محمدرضا جعفریان صدیق به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان منصوب شد.

شایان ذکر است شهرستان لنجان در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان و در دره زاینده رود واقع گردیده است و دکتر فرهاد طاهری از فروردین ماه سال 1392 تاکنون مسئولیت شبکه دامپزشکی این شهرستان را بر عهده داشته است.

دیدار و گفتگو صمیمانه با کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان از دیگر برنامه های سفر مدیرکل دامپزشکی استان و هیئت همراه به این شهرستان بود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
1
احتمالا ۷ آذر نبوده؟!
حکیم مهر دقت کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
تبریک به دکتر جعفریان عزیز
نظر شما
ادامه