کد خبر: ۵۳۷۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

دامپزشکی استان قزوین موفق به کسب یک مدال طلا در المپیاد ورزشی کارمندان دولت شد. «محمد فرحی» از کارکنان اداره کل دامپزشکی استان قزوین موفق به کسب مدال طلای مسابقات شنای کارمندان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی قزوین، مسابقات ورزشی دستگاههای اجرایی استان قزوین در 2 بخش آقایان و بانوان در رشته های ورزشی مختلف برگزار شد که هر یک از دستگاههای اجرایی ورزشکاران خود را به این مسابقات اعزام کردند.

اداره کل دامپزشکی استان قزوین نیز 9 ورزشکار در رشته های تیر اندازی، دارت، تنیس روی میز ، فوتبال دستی و شنا به این مسابقات اعزام کرد که نهایتا «محمد فرحی» موفق به کسب مدال طلای مسابقات شنای کارکنان دستگاههای اجرایی استان شد.

لازم به ذکر است اداره کل دامپزشکی استان قزوین در طی سال، اجرای برنامه های کوهپیمایی خانوادگی، فوتبال دستی، شنا، آمادگی جسمانی وسایر ورزشهای همگانی را در دستور کار دارد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غلامرضا توکلی -همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
1
کسب مقام قهرمانی شنا در المپیاد ورزشی کارمندان دولت که نشانه شایستگی شما می باشد را به جنابعالی تبریک عرض می نمایم.امیدوارم همواره درتمامی مراحل زندگی بدرخشید.
رضا صفرچی
|
Poland
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
1
جناب آقای مهندس فرحی عزیز کسب عنوان قهرمانی رشته شنا را به حضرتعالی و جامعه دامپزشکی استان قزوین تبریک عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی سلامتی و پیشرفت روز افزون را در کلیه مراحل زندگی خواستارم
امین شکیبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
1
با سلام و عرض تبریک خدمت برادر بزرگوار و آرزوی موفقیت و سلامتی برای جنابعالی.
نظر شما
ادامه