کد خبر: ۵۳۷۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

مرکز ملی تشخیص آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور از زحمات و تلاشهای همکار ارزشمند و بسیجی مهندس ناصر فروتن تجلیل به عمل آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در جریان مراسمی که در مرکز ملی تشخیص آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی این سازمان و با حضور «دکتر محمد حبیبی» رئیس این مرکز برگزار شد، همکاران مرکز مذکور ضمن تجلیل از مقام شهدا و قدردانی از خدمات بی ریا و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام به بیان خاطره ای از بسیجی شهید مجتبی عظیمی که در زمان تهیه آب از تانکر آب عراقی‌ها با اصابت گلوله توپ به شهادت رسید و به نام "امدادگر سقا" در بین همرزمانش مشهور شد پرداختند.

در این مراسم از زحمات و تلاشهای همکار ارزشمند و بسیجی «مهندس ناصر فروتن» به پاس اینکه در زمان تصدی مسئولیت تدارکات و پشتیبانی در سازمان دامپزشکی، یاریگر همکاران مرکز ملی تشخیص بوده است تجلیل به عمل آمد.

ناصر فروتن، داور پرافتخار بین المللی کشتی ایران مدتی است به دعوت «علیرضا دبیر» رئیس فدراسیون کشتی به عنوان رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران مشغول خدمت به جامعه ورزشکاران و به ویژه هواداران ورزش ملی ایران شده است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد فرحی قزوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
1
1
تقدیر از مهندس فروتن مرد با اخلاق و ورزشکار مجموعه دامپزشکی حرکتی بسیار ارزشمند می باشد احسنت به مدیرانی که چنین دید باز و قابل ستایش دارند
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
2
درود بر جناب فروتن مرد با اخلاق سازمان
نظر شما
ادامه