کد خبر: ۵۳۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر -  دکتر بهروز یاسمی ، دامپزشک شاغل در سازمان دامپزشکی کشورمان در پاسخ به دو سؤال حکیم مهر درباره بهترین و ناگوارترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 به اظهار نظر پرداخت.

وی در این باره معتقد است : " سال 89 متاسفانه اگر اتفاق خوب و خجسته ای هم داشت در سایه اندوه وقایع تلخ رنگ باخت. وقایع اندوهباری مثل در گذشت دو تن از همکاران در حادثه سقوط هواپیما، بروز مشمشه در باغ وحش تهران که ناجوانمردانه و با استفاده از ناآگاهی مردم نسبت به وظایف سازمان دامپزشکی به گردن این سازمان افتاد و نهایتا شیوع فراگیر آنفلوآنزا که علیرغم داد و بیداد چند ساله سازمان دامپزشکی هیچگاه توسط مراجع دیگر جدی گرفته نشد "

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
0
0
جای تعجب آن است که این بزرگوار شیوع تب برفکی را بدلیل ضعف مدیریت سازمان در سال گذشته میدانستند و شیوع به قول خودشان آنفلوانزا و بقول رئیس محترم سازمان بیماریهای تنفسی را فقط اتفاق تلخ میدانند که کسی در شیوع آن نقش ندارد و قرنطینه نباید پاسخگوی واردات نهاده ها باشد بوالعجب!!!
كارشناس در برزيل
|
-
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
0
0
دكتر ياسمي بايد مي گفتند بهترين اتفاق براي ايشان انتخابشان بدون داشتن يك روز تجربه در زمينه فني دامپزشكي بعنوان سرپرست نيروها در برزيل است. آيا ايشان به بنده كه با بيش از بيست سال سابقه كار فني در چند استان هم اكنون در برزيل در يك كشنتارگاه مشغولم كمكي مي توانند بكنند يا ............... در برزيل هستند.اصلا چرا بايد ايشان ..................
نظر شما
ادامه