کد خبر: ۵۳۸۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با سفر به شهرستان شاهین شهر و میمه، ضمن بازدید از شبکه دامپزشکی، طی نشستی با فرماندار این شهرستان به گفتگو پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل با همراهی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی، مسئول بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان  با سفر به شهرستان شاهین شهر میمه با «اسفندیار تاجمیری» فرماندار دیدار و طی نشستی پیرامون موضوعات مختلف دامپزشکی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

ابتدا دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان مطالبی در خصوص اهم وظایف سازمان دامپزشکی کشور در سطح جامعه بیان نمود.

وی به اقدامات اداره کل دامپزشکی استان در خصوص پیشگیری و مبارزه با انواع بیماری دامی و مشترک بین انسان و دام از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره نمود و افزود: خوشبختانه با حمایت فرمانداران، دیگر دستگاه های مرتبط و همچنین تلاش همکاران ما، در حوزه بیماری ها مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیر کل دامپزشکی استان در بخشی دیگر به دستاوردهای دامپزشکی در سالیان اخیر اشاره و گزارشی از صادرات انواع فرآورده های مرتبط با دام از استان اصفهان به اقصی نقاط جهان ارائه نمود.

دکتر موحدی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به واسطه حمایت از اقدامات شبکه دامپزشکی شهرستان، به مشکلات موجود از جمله کمبود خودروهای عملیاتی ونیروی انسانی نیز اشاره کرد و خواستار حمایت بیشتر مسئولان ذی ربط با هدف رفع مشکلات فعلی شد.

در ادامه «دکتر علیرضا لارابی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به نقش فرمانداری ها در تحقق اهداف سازمانی دستگاه های اجرایی، از حمایت و تلاش همه جانبه فرماندار شهرستان در زمینه ارتقای بهداشت و سلامت عمومی جامعه، صیانت از سرمایه های ملی در بخش دام و... سپاس و قدردانی نمود.

وی در مبحثی دیگر گزارشی مختصر از عملکرد شبکه دامپزشکی در زمینه های مختلف همچون پیشگیری از انواع بیماری ها، نظارت بر تولید تا عرضه فرآورده ها خام دامی، صادرات محصولات لبنی و... را ارائه نمود.

سپس اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن خیر مقدم و عرض خدا قوت به مدیر کل دامپزشکی استان و همراهان در ادامه به کسب عناوین و افتخارات مختلف این شهرستان اشاره نمود و تصریح کرد: وجود صنایع بزرگی نظیر پالایشگاه، پتروشیمی، نیروگاه، صنایع هواپیماسازی و... این شهرستان را در زمره یکی از مهمترین شهرستان های صنعتی کشور و یکی از قطب های مهم صنعتی استان قرار داده است.

وی در بخشی دیگر ظرفیت بسیار بالای شهرستان شاهین شهر و میمه در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین، طیور صنعتی و... را تشریح نمود و اذعان داشت: این موضوع اهمیت بیش از پیش وجود دامپزشکی را نمایان می سازد.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه افزود: نیروهای دامپزشکی از قشر تحصیل کرده و فرهیخته جامعه محسوب می شوند و عملکرد آنان ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با سلامت مردم و تامین امنیت غذایی دارد.

تاجمیری به بازدید از شبکه دامپزشکی به مناسب روز ملی دامپزشکی در سال جاری اشاره و اذعان نمود: با توجه به وجود شور و نشاط اجتماعی، حس مسئولیت پذیری و خدمت رسانی در بین کارکنان این شبکه، پس از این بازدید احساس قوت قلبی نمودم.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در پایان خاطر نشان کرد: بهداشت و سلامت مردم برای بنده اهیمت فراوانی دارد و در همین راستا همکاری و حمایت ام از اهداف و اقدامات دامپزشکی را اعلام می دارم.


 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
2
کدام فرهیختگی وقتی 95 درصد دامپزشکان چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی دارند زیر خط فقر زندگی میکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟
همكار دولتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
1
دامپزشكا با اين وضعيت حقوق فقرفيخته هستن تا فرهيخته
نظر شما
ادامه