کد خبر: ۵۳۸۳۳

مدیر آموزش و پرورش شهرسستان درمیان گفت: آموزش بهداشت فرآورده های خام دامی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان درمیان، رئیس شبکه دامپزشکی درمیان به دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفت و با وی دیدار و گفتگو نمود.

«مهدی عارفی نیا» رئیس شبکه  دامپزشکی درمیان در این دیدار به ابعاد گسترده  فعالیت های دامپزشکی اشاره کرد و نقش دامپزشکی را در سلامت جامعه  خطیر عنوان کرد.

وی آموزش به اقشار مختلف جامعه را از برنامه های پیش روی دامپزشکی شهرستان برشمرد و افزود : آموزش به دانش آموزان در سنین پایین می توانند ادامه دهنده هدف دامپزشکی و اشاعه فرهنگ و رسالت آن باشند.

در این دیدار «مقیمی» مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن عرض خوش آمد گویی ، آموزش مسائل بهداشتی علی الخصوص بهداشت مواد غذایی و بیماری های قابل انتقال از دام به انسان را مهم ارزیابی کرد و افزود : پیشنهاد می کنم که این موضوع با توجه به اهمیت آن در سطح استان بصورت عقد تفاهم نامه فی ما بین دامپزشکی و آموزش و پرورش بسته شده تا این امر مهم در استان فراگیر شده و مدارس نیز مکلف به همکاری در این زمینه شوند.

مقیمی که در دفتر کارش سخن می گفت خاطر نشان کرد: در ابتدا می توان این آموزش را از کارکنان همین مدیریت آغاز کرد و ان شاءالله در سطح مدارس و همچنین مدارس شبانه روزی ادامه داد.

گفتنی است پس از این دیدار رئیس شبکه دامپزشکی در مراسم مانور زلزله که در یکی از مدارس شهرستان برگزار شده بود شرکت نمودند.

 

نظر شما
ادامه