کد خبر: ۵۳۸۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
برای نخستین بار:
«دکتر ابراهیم رحیمی» دانش‌آموختۀ دکترای عمومی دامپزشکی و دکترای تخصصی بهداشت مواد غذایی بوده و دارای درجۀ استادی می‌باشد ...

حکیم مهر: در آیین تکریم و معارفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از زحمات دکتر مظاهر نیکخواه تجلیل و دکتر ابراهیم رحیمی به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، برای نخستین مرتبه مسئولیت واحد دانشگاه آزاد این استان به یکی از همکاران دامپزشک سپرده می‌شود.

در این مراسم، «دکتر ابراهیم رحیمی»، حکم سرپرستی خود را از دست «دکتر احمد حیدری»، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد.

معاون سلامت و چند تن از رؤسای ادارت ستادی و فنی، همچنین جمعی از کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان در این مراسم حضور داشتند.

لازم به ذکر می‌باشد که دکتر ابراهیم رحیمی دانش آموختۀ دکترای حرفه‌ای دامپزشکی و فارغ‌التحصیل دورۀ دکترای رشتۀ بهداشت مواد غذایی بوده و با درجۀ استادی، به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد منصوب شده‌ است.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
3
سلام
انتصاب شایسته جناب اقای دکتر ابراهیم رحیمی به ریاست دانشگاه ازاد اسلامی شهرکرد تبریک عرض نموده با توجه به اینکه اینجانب در مقطع دکترای تخصصی شاگرد ایشان بودم حسن خلق، اجتماعی بودن و تعهد و تخصص از حصوصیات بارز ایشان میباشد
برای ایشان ارزوی توفیق روزافزون دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
3
تبریک به جناب دکتر رحیمی مرد اخلاق و ادب بیشتر از همه عناوین و القاب شخصیت ایشان و تکریم دانشجو و علم و ادب ایشان در بین اساتید دانشکده دامپزشکی زبان زد بود برخلاف بعضی از اساتید که فقط با تحقیر و تهدید دانشجو را به زور سر کلاس می نشاندند ایشان نمونه شایسته از یک استاد با اخلاق و با شخصیت بودند من خودم در دوره عمومی شاگرد ایشان بودم بهداشت و بازرسی گوشت و واقعا تنها کلاسی بود که از بودن در ان لذت بردم سایر همکاران امید وارم شخصیت و نحوه برخورد ایشان با دانشجو را سر لوحه کار خود قر ار دهند با ارزوی موفقیت روز افزون برای شما
ناشناس
|
Czechia
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
2
واقعا دسته گله دکتر
نظر شما
ادامه