کد خبر: ۵۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  دکتر علی منصوبی کارشناس روابط عمومی سازمان دامپزشکی در پاسخ به دو سؤال حکیم مهر درباره بهترین و ناگوارترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 به اظهار نظر پرداخت.

وی یکی از بهترین اتفاقات دامپزشکی در سال 89 را ارتقاء کمی و کیفی در امر اطلاع‎رسانی در بخش‎های مختلف رسانه‎ای اعم از سایت‎ها و فضاهای مجازی و مجلات و نشریات تخصصی دامپزشکی به ویژه در بخش خصوصی می‏داند که توانستند علیرغم وجود برخی نواقص و محدودیت‎ها، ضمن رعایت اصول اولیه دقت ، صحت و سرعت در خبررسانی و انتقال اطلاعات روز و بهنگام بخش دامپزشکی، زمینه تبادل و تقابل افکار، نظرات و انتقادات مخاطبان مختلف را فراهم آورند که البته دستیابی به شرایط مطلوب، نیازمند تلاش و ممارست بیشتر در سال جاری می‎باشد.

دکتر منصوبی درباره ناگوارترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 هم معتقد است : "یکی از ناگوارترین وقایع دامپزشکی در سال 89، بروز برخی بداخلاقی‎ها و کج‎اندیشی‌های رسانه‎ای و انتقادها و نقطه‌نظرات مغرضانه و غیرمنصفانه صنفی به ویژه در زمان بروز و مواجهه با برخی بحران‎ها و چالش‎های مرتبط با بخش دامپزشکی بوده که امید است در سال جاری ضمن همدلی و همراهی بیشتر، با بهره‎مندی بهینه از تجارب، پیشنهادات و انتقادات سازنده و دلسوزانه همه دست‎اندرکاران این عرصه، شاهد جایگاه در خور شأن و تحسین‎برانگیز بخش دامپزشکی در ایران عزیز و اسلامی‎مان باشیم. "

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غضنفر
|
-
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
0
0
علی جان آفرین بر غیرت و مردونگیت برادر
قابل توجه . . . . . .
نظر شما
ادامه