کد خبر: ۵۳۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

با حضور معاونان سلامت و توسعه منابع اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی و رؤسای ادارات ستادی، جلسه ارزیابی عملکرد فنی چهار ماهه دوم سال جاری شبکه دامپزشکی اسفراین برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی این اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، معاون سلامت دامپزشکی استان در این نشست با قدردانی از تلاش های همکاران شبکه به مرور مهم ترین مصوبات نشست قبلی ارزیابی فنی دامپزشکی اسفراین پرداخت و درخصوص نحوه اجرای مصوبات پیشین و طرح ها و مصوبات جدید توضیحاتی ارائه کرد.

«دکتر حمید رمضانی» با بیان این که شهرستان اسفراین 22 درصد از سرمایه دامی بیش از 5 هزار میلیارد تومانی استان را در خود جای داده است، اهمیت تلاش مضاعف کارکنان این شبکه به ویژه در شرایطی که بخش خصوصی توان یا رغبت کمتری برای مشارکت در طرح ها دارد، گوشزد کرد. وی هم چنین ارتقای وضعیت رفاهی همکاران را بخش عمده ای از دغدغه ها و تلاش های شبانه روزی مدیران دامپزشکی استان برشمرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل نیز با بیان این که با توجه به لزوم برون سپاری خدمات تصدی گرایانه دولت به بخش خصوصی، سیاست کلی سازمان دامپزشکی هم حرکت از عملیات فنی اجرایی به سوی مباحث نظارتی و پایش است، گفت: باید با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف ازجمله خدمات دامپزشکی و توسعه صنایع وابسته آگاه و ترغیب کرد.

«دکتر حسین یاوری» هم چنین توضیحاتی درخصوص امور مربوط به حوزه اداری، تسهیلات رفاهی، احکام کارگزینی کارکنان و مباحث مالی، تخصیص اعتبارات و پرداخت مزایا برای اطلاع کارکنان شبکه بیان کرد.

در این نشست، «دکتر صفایی» رئیس و کارکنان شبکه دامپزشکی اسفراین و رؤسای ادارات ستادی دامپزشکی استان درخصوص اجرای مصوبات قبلی و پیشبرد بهتر امور اجرایی و طرح های فنی تا پایان سال بحث و تبادل نظر کردند که مصوباتی را در پی داشت.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
1
طبق قانون نظارت بهداشتی جز امور حاکمیتی است و...
نظر شما
ادامه