کد خبر: ۵۳۹۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

پس از انتشار و استقبال از کتاب «هومیوپاتی برای گیاهان» انتشارات اطلس پیدایش مراسم رونمایی از کتاب «هومیوپاتی برای حیوانات» را 22 آذر ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری و انتشاراتی اطلس پیدایش، «میلاد حسینیان»، مدیر مسئول این انتشارات و مؤسسه با اعلام این خبر گفت: رونمایی کتاب «هومیوپاتی برای حیوانات» در ادامه نخستین سمیناری برگزار خواهد شد که با همین عنوان و در محل دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در تاریخ 22 آذر ماه سال جاری ( ساعت 18 – 19) برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه امروزه برخی از دامپزشکان در نقاط مختلف جهان از این روش (هومیوپاتی) برای درمان حیوانات استفاده می‌‌کنند؛ نویسنده در این اثر ضمن معرفی شصت داروی متداول هومیوپاتی، به شناخت بیماری‌ها، شخصیت‌ها و نشانه‌های مربوط به بیمارهای حیوانات (از دام و طیور گرفته تا اسب‌های مسابقه) به زبان ساده و به شیوه‌ای کاربردی پرداخته است.
 
حسینیان گفت: انتشارات اطلس پیدایش به منظور پاسخ به سلیقه مخاطبان و بهره‌مندی بیشتر علاقه‌مندان این حوزه، کتاب «هومیوپاتی برای حیوانات» را به دو شکل بدون تصویر تک رنگ و مصوّر تمام رنگی منتشر کرده است.

گفتنی است کتاب «هومیوپاتی برای حیوانات» (شرح و تصویر شصت داروی متداول) نوشته ویکی متیسون است. این اثر از سوی انتشارات اطلس پیدایش منتشر شده است؛ در واقع هومیوپاتی شیوه‌ای است که بدون عوارض جانبی، برای درمان و پیشگیری از بیماری‌های همه موجودات زنده کاربرد دارد.
 
لازم به ذکر است؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی این مؤسسه به آدرس  www.atlas-p.org مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02154932000  تماس بگیرند.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خودی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
1
هیچ عوارضی در متن علمی نیست، به عنوان کسی که در این موضوع کار کردم نمیتونم بگم هیچ عوارضی نداره ولی پروگنوز خوبی داشته.

به امید موفقیت بیشتر برای جامعه دامپزشکی
پاسخ ها
خودی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
همکار گرامی که در این زمینه(هامیوپاتی) فعالیت داشته لطفا ایمیل یل ادرس یا تلفن.. خود را ارسال فرمایین با سپاس
نظر شما
ادامه