کد خبر: ۵۴۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: ۱۵ مورد از جگرکی های سیار سطح شهر قزوین جمع آوری شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر مهدی جلوخانی» اظهار کرد: در راستای طرح جمع آوری جگرکی های سیار شبانه در سطح شهر قزوین و بازدیدهای مشترک دامپزشکی قزوین، نیروی انتظامی، اجرائیات شهرداری و شبکه بهداشت شهید بلندیان، در طی یکماه گذشته تعداد ۱۵ مورد از جگرکی های سیار سطح شهر، جمع آوری و فرآورده های خام دامی آنها در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی، توقیف و معدوم شد.   

وی افزود: در پی نظارتهای مستمر دامپزشکی با دستگاههای اجرایی ذیربط، تعداد ۱۵ مورد جگرکی سیار مشغول به کار در سطح شهر که مبادرت به عرضه غیر بهداشتی جگر و سایر احشاء دام بصورت طبخ شده به شهروندان می کردند جمع آوری شدند.

جلوخانی بیان کرد: عرضه فرآورده های خام دامی باید با رعایت بهداشت در حمل فرآورده های خام دامی و تهیه شده از مراکز مجاز عرضه صورت پذیرد که متاسفانه بررسی شرایط مبدا تهیه آلایش، نحوه حمل و نگهداری الایش دامی توسط دستفروشان قابل نظارت نیست.

وی در پایان از عموم مردم درخواست کرد : تا تمامی فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
شما به چه حقی این کار رو انجام دادین ، چرا فکر می کنید از بین بردن یه تجارت ساده که داره زندگی خانواده ای رو میچرخونه برای شما باعث افتخار است ، اگر راست میگید و واقعا به فکر ارتقاء بهداشت مردم هستید ترتیبی میدادید تا از منبع مشخصی محصولات خام دامی رو دریافت کنن و همچنین روند طبخ و ارائه شون به مردم بهداشتی بشه
چرا بجای حل مسئله صورت مساله رو پاک میکنید
نظر شما
ادامه