کد خبر: ۵۴۰۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران با انجام بازدید از انبار یک واحد شرکت پخش دارو در آمل بر روند توزیع عادلانه دارو و واکسن های دام و طیور تاکید کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی مازندران، «دکتر سید حسین رضوانی» مدیر کل دامپزشکی استان به اتفاق کارشناسان اداره تشخیص و درمان در راستای اجرای برنامه رصد و پایش تامین تا توزیع بر عرضه دارو و مواد بیولوژیک دامی  از یک واحد پخش دارو واکسن های دامی در شهرستان آمل بازدید کرد.

وی در این بازدید توزیع عادلانه انواع دارو و واکسن های دام ، طیور و آبزیان را بر اساس ظرفیت واحدهای دامی شهرستانها مورد تاکید قرار داد و افزود:، در شرایط حساس کنونی با توجه به تحریم ها و تقاضای واحدها برای ادامه روند پایداری در تولید، از هر گونه اقداماتی همچون احتکار و گران فروشی باید پرهیز کرد و کارشناسان دامپزشکی استان بر نحوه تولید و پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامی در قالب اکیپ های مشترک با کارشناسان ادارات صمت و تعزیرات حکومتی بر روند توزیع عادلانه و بر اساس تعرفه مصوب نظارت  می کنند.

مدیر کل دامپزشکی استان به برخی افراد سودجو که صنعت پرورش دام ، طیور و آبزیان را با اهداف سودجویانه بدون در نظر گرفتن سلامت جامعه دنبال می کنند هشدار داد، با انجام بازدیدهای سرزده بازرسان بهداشتی دامپزشکی و تاکید بر اجرای ضوابط و مقررات بهداشتی و همچنین برخورد قانونی لازم با متخلفان اجازه نمی دهیم سلامت دامها و در ادامه سلامت جامعه انسانی دچار تهدید نشود.

رضوانی در پایان تصریح کرد با برنامه ریزی و اقدامات انجام یافته و با استفاده از توان بخش خصوصی مشکلی در تامین دارو و واکسن های دام، طیور و آبزیان نداریم و این دارو و مواد بیولوژیک در حد نیاز در استان موجود بوده اما باید در توزیع عادلانه آن با نظارت بخش دولتی بگونه ای اقدام شود که این وضعیت پایدار بماند.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
1
روند عادلانه وجود ندارد.عرضه و تقاضاست.هرکس خوش حساب باشد شرکت پخش دارو و واکسن میدهد.بدحسابان جایی در توزیع واکسن ندارند .اداره کل هم کاری نمیتواند بکند همون بهتر که نظارت کنید و گردش در شرکتها و ناهار و ...
نظر شما
ادامه