کد خبر: ۵۴۱۰۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
 
 

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مخالفت بنیاد با هرگونه کاهش سهمیه ایثارگران در کنکور خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از میزان، «مهدی ایزدی» با اشاره به اخباری که حکایت از پیشنهاد برای حذف و یا کاهش سهمیه‌ها در کنکور دارد گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اینکه معتقد است باید برای افزایش بنیه علمی و سطح دانش ایثارگران و فرزندانشان تلاش کرد، تأکید دارد گروه‌های ایثارگری که عمر و سلامتشان را فدای کشور کردند از حقوقی که در این زمینه برایشان در نظر گرفته شده است باید برخوردار شوند .

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد با اشاره به موفقیت‌های ایثارگران در عرصه‌های علمی، افزود: در حال حاضر ایثارگران زیادی بدون استفاده از سهمیه کنکور وارد دانشگاه می‌شوند و فقط چند درصد از ایثارگران از سهمیه استفاده می‌کنند که تأکید داریم این سهمیه باید حفظ شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنیاد برای حفظ سهمیه ایثارگران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و در این زمینه با نمایندگان مجلس، کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها به ویژه فراکسیون شاهد و ایثارگران مجلس برای مخالفت با کاهش سهمیه ایثارگران رایزنی خواهد شد.

خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
1
10
خانواده ایثار گران به گردن همه مردم ایران حق دارن. به گردن مسولین حق بیشتری دارن.
لذا مسولین باید خیلی کارها بکنن. که یکی اش آموزش این عزیزان تا حدی است که نیاز به سهمیه نداشته باشندو اینقدر منت سرشان نباشد. ولی آموزش دادن برای مسولین کار سختی است لذا کار راحت را بر می گزینند که دیپلماسی جهت گرفتن سهمیه است.
مشکل از مسولین محترم است نه ایثار گرانی که تحمل درس خواندن برایشان خیلی کمتراز پیامدهای ایثار گری است.
ناشناس
|
Czechia
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
4
7
ما که دامپزشکیم، اینا هم دنبال صندلی پزشکی و دندان و دارو هستن، پس‌به ما ها ربطی نداره، سرمون تو کار خودمون گرم باشه بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
2
5
من یه سوال از مسئولین سازمان سنجش و بنیاد شهید دارم لطفا جواب بدهید(حالا هر کی بلده جواب بده):
عزیزی که با سهمیه کاردانی!!!!!!!!!! دامپزشکی قبول میشه بعد با هزار مکافات واحدها را در دانشگاه پاس می کنه و براحتی استخدام میشه بعد میره سر گله جلوی کارگر گاوداری بلد نیست واکسن را حل کنه و آبروی سیتم را میبره ، اشکال کارش کجاست؟
به نظر شما بهتر نیست ایشون را اذارند رئیس شبکه؟
در سنگر دیگری که بزرگتر است خدمت کند و بهره برداران بیشتری به فیض برسند!!!
به خدای کعبه قسم من با این تیپ آدمها همکار بودم و از نزدیک این عزیز را می شناسم
پاسخ ها
دانشجوی دوره phd
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
با سهمیه بنیاد شهید کاردانی قبول شده؟؟؟؟
برگه را سفید میداد حداقل پرستاری دانشگاه شهید بهشتی یا علوم پزشکی ایران قبول میشد
خدا میدونه چی جواب داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
مشکل داری حرف نامربوط نزن. موارد زیادی داریم که مخلصانه پدرشون داره در میاد. جامعه ایثارگر مثل معلم هاست همیشه واسه تخلیه بعضیها مورد تهاجم قرار میگیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
2
5
دوست عزیز همه چیزرا نمیتوان جمع بست.
بوده عزیزان ایثارگر در ادارات که ازنظر کاری و اخلاقی الگو بودند.برعکس این قضیه افرادی بودند بدون سهمیه ایثارگری چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی آبروی دامپزشکی را برده اند.این قضیه به سهمیه برنمی گرده، بلکه به پشتکار و علاقه به رشته و حس احساس مسئولیت برمیگردد. دانشگاه فقط یک استارت برای شما می زند، این شما هستید که باید در این مسیر حرکت کنید و چگونه حرکت کنید.
بنده خودم سراغ دارم دانشجو ایثارگر با بهترین معدل دوره عمومی رو تموم کرده.در ضمن همین فرد نفر اول امتحان بورد تخصصی بوده است
حسین ترابی
|
United States of America
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
1
1
چقدر عالی میشه این عزیزان که هیچگونه شک و تردیدی در باورهای دینی و مذهبی شان نیست و امتحان در تعهد به نظام پس داده اند را تماما سهمیه حوزه های علمیه نمایند که هم در دوران تحصیل از شهریه و خوابگاه کافی و تمیز مطابق قوانین اسلامی استفاده مینمایند و هم تحت تعلیم علما و دانشمندان حوزه های علمیه علاوه بر تعهد تخصص کافی را برای تدریس در مدارس و دانشگاهها و پرورش فرزندان این سرزمین بدست آورند و هم در نظارت بر متخصصین و مسئولین شاغل در وزارتخانه ها و سازمانها و ادرات دولتی آموزش کافی ببینند تا از اختلاس ها و کجروی ها و.....در کشور جلوگیری شود که برازنده کسانیست که به لباس پیغمبر(ص) ملبس میشوند.امیدوارم حکیم مهر این پیشنهاد سازنده را مشمول سانسور نفرمایید.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
1
3
هیچ کس منکر تلاش جانبازان و شهدا و خانواده های ایشان نیست اما سهمیه خیانت به علم و دانش است. بهتر است بجای سهمیه اکانات رایگان کنکوری بیشتر در اختیارشان باشد.
دکتررفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
1
3
قربان ایثارگر اصلا امتهان نباید بده مملکت مال ایثارگر دارد رایگان شهریه مدرسه دارو درمان قبر خاک سپاری عوارض خروج از کشور سفر کارت .... اصلا گمرک پلیس راه عوارض نباید بگیره سرهنگه باید بزنه بالا ایثارگر رد بشه ۵ درصد جانبازی یعنی مملکت مال اون و بچه و دایی و خاله وعمه همه رایگان باید مشهد بروند
بنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
0
0
ایثارگران و شهدا همه جوره حق به گردنمون دارن، هر چه قدر وام زمین و مسکن و خودرو و میدید از شیر مادر بهشون حلال تر ولی ترو خدا با جون مردم بازی نکنید، همین فرزندان عزیز فردا یک مهندس، جراح، متخصص، روانشناس یا هر کاره دیگه ای میشن و با بی سوادی خودشون جون خیلی ها رو میگیرن، البته جمع نمی‌بندم ولی اکثریت اینطوری هستن
نظر شما
ادامه