کد خبر: ۵۴۱۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

از «دکتر جمال قره خانی»، کارشناس مسئول آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان همدان به عنوان پژوهشگر برتر تجلیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش و با حضور «مهندس آزادبخت» معاون سیاسی، امنیتی استاداری همدان، روسای دانشگاه های و مسئولین دستگاه های اجرایی استانی در سالن همایشهای دانشگاه علوم پزشکی برگزار گردید، از «دکتر جمال قره خانی» به عنوان پژوهشگر برتر استان توسط استاندار همدان تقدیر به عمل آمد.

استاندار همدان در این لوح سپاس ارتقاء جایگاه علمی و حرکت به سوی اقتصاد دانش بیان کشور را مرهون تلاش ارزشمند استادان، پژوهشگران و فناورانی دانسته که با اندیشه خلاق و قلم پویای خود آینده  روشن و سرشار از امید را به ایران اسلامی هدیه می کنند.

وی با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری از کوشش بی تردید در راستای توسعه علمی و فناوری در استان را قابل تحسین دانسته و از زحمات و خدمات ارزنده دکتر جمال قره خانی در راستای توسعه علم و فناوری در استان صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و ایشان را به عنوان پژوهشگر برتر کارمندی در دستگاه های اجرایی استان معرفی کرده است.
 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Korea (the Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
5
آفرین دکتر جان همیشه باعث افتخاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
4
تبریک به آقای دکتر قره خانی و با آرزوی موفقیت های بیشتر امیدوارم مسئولان سازمان قدر دان این دسته از همکاران زحمتکش که بی ادعا سالهاست در آزمایشگاههای دامپزشکی فعالیت کرده اند باشند .
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
2
آقای دکتر قره خانی فردی با اخلاق و همکاری دانشمند در مجموعه سازمان دامپزشکی است. برای ایشان آرزوی سلامتی دارم
نظر شما
ادامه