کد خبر: ۵۴۲۴۳

جلسه مشترک مسئولین فنی و بهداشتی واحدها و مراکز تولید، توزیع و عرضه انواع مواد خام دامی در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان همدان و با حضور همکاران شاغل و اعضا شورا نظام دامپزشکی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان همدان، «دکتر امیر حسین نقی پور» رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان اظهار داشت: مسئولین فنی و بهداشتی واحدهای تولید، توزیع و عرضه انواع مواد خام دامی چشمان و بازوان دامپزشکی در جهت نظارت بهداشتی محصولات عرضه شده بوده و اداره دامپزشکی شهرستان در صورت انجام صحیح و به موقع نظارت ها توسط مسئولین فنی و بهداشتی موفق به انجام کلیه دستورالعمل های البلاغی در حوزه بهداشت مواد خام دامی خواهد بود.

وی در ادامه به دستور العمل های سازمان دامپزشکی کشور در خصوص بازدید از مراکز تولید، توزیع و عرضه انواع مواد خام دامی اشاره کرد و نحوه مراجعه و نظارت مسئولین فنی واحد را برای اعضاء تشریح کرد.

دکتر صادقی نایب رییس شورای نظام دامپزشکی استان در این جلسه افزود: حضور فعال و مؤثر مسئولین فنی و بهداشتی در واحد های مرتبط الزامی بوده و می بایستی به منظور ارتقای سطح بهداشتی محصولات و در نهایت سطح بهداشت عمومی جامعه این عزیزان تمام توان و تلاش خود را به انجام رسانند.

در پایان مسئولین فنی و بهداشتی واحدهای این شهرستان مشکلات خود را مطرح کرده و از مسئولین اداره دامپزشکی شهرستان درخواست کردند در حد توان نسبت به پیگیری و رفع مشکلات موجود اقدام نمایند.

 
نظر شما
ادامه