کد خبر: ۵۴۲۴۹
تعداد نظرات: ۴۹ نظر
به‌دنبال حواشی پس از پخش سریال «زیر همکف»:
مدیر شبکه یک سیما در این دیدار گفت: دامپزشک سریال «زیر همکف» شخصیت منفی و شرورانه ندارد ...
 
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور به دنبال جریانات اعتراضی اخیر جامعه دامپزشکی پس از آغاز پخش یک سریال طنز با نام «زیر همکف» به دیدار مدیر شبکه یک سیما رفت. در این دیدار صمیمی، دو طرف جهت اتخاذ راهکارهای ممکن و عملی برای آشنایی بیشتر جامعه مخاطبان با مسئولیت خطیر دامپزشکی در تحقق امنیت و ایمنی غذایی و تامین سلامت جامعه گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند که به توافق‌های خوبی نیز دست یافتند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «علی زین‌العابدین» مدیر شبکه یک سیما ظهر امروز سه‌شنبه با رویی خوش و در سریع‌ترین تعیین زمان ممکن، پذیرای درخواست دیدار دکتر علیرضا رفیعی‌پور شد تا طرفین با رویکردی متواضعانه پیرامون سوء‌تفاهم رخ‌داده در اذهان دامپزشکان و جامعه دامپزشکی که در برخی رسانه‌های تخصصی و مجازی حوزه دامپزشکی نیز بازتاب گسترده‌ای داشت، محتوای سریال طنز «زیرهمکف» را با بررسی جوانب و ابعاد مختلف این مساله بررسی کنند.

در این دیدار که بیش از یک‌ساعت به درازا کشید، در ابتدا «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور با تشریح تفصیلی بخش عمده ای از نقش و کارکرد جامعه دامپزشکی در تآمین امنیت غذایی و سلامت جامعه و همچنین تامین بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی که نقش مهمی در سبد غذایی مردم دارد، افزود: اگر امروز مجموعه سرمایه تولیدکنندگان این حوزه بالغ بر 134 هزار میلیارد تومان است و ارزش اقتصادی آن می‌تواند با نفت برابری کند، این دستاورد و محافظت از آن مرهون تلاش 40 هزار نفر عضو فعال و دلسوز خانواده بزرگ دامپزشکی در بخش خصوصی و دولتی است.

رفیعی‌پور با تشریح بخشی از هزینه‌های سنگین اقتصادی در سالهای پیش از سال 96 که منجر به خسارت 5 تا 6 هزار میلیارد تومانی آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به صنعت مرغ تخم‌گذار و در واقع منابع ملی شد، تصریح کرد: این در حالی است که بعد از مهار موج سرکش این بیماری، با تدابیر اتخاذ شده دامپزشکی و همکاری همه ارگانها و رسانه‌ها از سال 97 به این سو با اختصاص بودجه 100 میلیارد تومانی از بروز اتفاق مشابه پیشگیری شد؛ تا جایی که ایران امسال رسما از فهرست کشورهای درگیر با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سازمان جهانی بهداشت دام  oie خارج شد.

پس از توضیحات مبسوط دیگری از این دست از طرف ریاست سازمان دامپزشکی کشور که به ابعاد دیگری از توانمندی‌ها و تاثیرات حضور گسترده و محسوس جامعه دامپزشکی در سنگرهای مختلف تولیدات مواد غذایی در شهرها و روستاها و بدون ملاحظه در تمامی ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیلات اشاره داشت؛ دکتر رفیعی‌پور وقتی با رویکرد علاقه‌مندانه و شنونده مدیران شبکه یک سیما مواجه شد، بیش از پیش به تبیین مسائل مربوطه پرداخت و به اهمیت روزافزون مهار بیماری‌های مهم دامی اشاره کرد و با تشریح برخی از زوایای تاریخی بروز سویه‌های خطرناک این بیماریها، دغدغه مسئولان و کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور و وزارت بهداشت را در مهار این قبیل بیمارهای پرمخاطره برای جان انسانها و دارایی تولیدکنندگان جدّی عنوان کرد.

بنا بر این گزارش، پس از قریب به 40 دقیقه از توضیحات تفصیلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور، مدیر شبکه یک سیما ضمن اشاره به لطافتِ طبع ارزنده دامپزشکان و جامعه دامپزشکی که اوقات‌خاطر آنها جهت بخش‌هایی از سریال «زیرهمکف» مکدّر شده است، اظهارکرد: باید صادقانه عرض کنم این روحیه به همان تعامل و ارتباط مسئولانه و زیبایِ دامپزشکان، دامداران و مرغداران و در کل جامعه‌ای که با این مخلوقاتِ زیبا و دوست‌داشتنی خداوند در ارتباط پیوسته هستند، ارتباط مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه او و همکارانش تصویرِ ذهنی زیبایی از پرورش موجودات زنده و به ویژه احشام مفید برای انسانها دارند، افزود: با این باور، بطور قطع تلقّیِ توهین به این قشر زحمتکش در این رسانه واقع‌بینانه نیست، کما اینکه چه بسا از طریق سریال طنز «زیرهمکف»، پیشه دامپزشکی بیش از پیش به متن جامعه مشتاق برنامه‌های طنز منتقل می‌شود و به عنوان قائم‌مقام ستاد رونقِ تولید در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، افتخار دارم از هرگونه همکاری و ابتکار عمل ممکن جهت ارتقای بهره وری که توصیه ویژه جناب مهندس حجتی وزیر محترم سابق جهاد کشاورزی در دیدارشان از این رسانه نیز بود دریغ نورزم.

مدیر شبکه یک سیما: دامپزشک سریال "زیرهمکف" شخصیت منفی و شرورانه ندارد

زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما نیز در ادامه ضمن تشکر از درک رسانه‌ای ریاست سازمان دامپزشکی کشور و انواع همکاری‌هایی که این شبکه با ساخت برنامه‌هایی نظیر «نگی‌نگفتیا» یا «مجله تصویری دامپزشکی» که هم‌اکنون در حال‌ پخش است با جامعه دامپزشکی داشته، اطمینان‌خاطر داد دغدغه‌ها و گلایه‌های رخ داده پیرامون این سریال با وجود فراموش‌کردن معترضان به ماهیتِ طنز آن، می‌تواند فرصت خوب و تازه‌ای را جهت گسترش سطح همکاری‌ها و حمایتهای این رسانه از نقش و رسالت دامپزشکان که سود آن در واقع عاید ملت عزیزمان می‌شود، ایجاد کند.

وی در بخش دیگری از توضیحات خود پیرامون این سریال افزود: بدون قصد افشای ادامه ماجرای این سریال، تنها به گفتن این نکته بسنده می‌کنم که شخصیت دامپزشک این سریال با وجود انجام برخی اشتباهات مشابه همه اصناف و افراد در بروز خطاهایی که بصورت روزمره مرتکب می‌شوند، شخصیت منفی و شرورانه ندارد و در واقع شخصیت «ضدِ قهرمان» این سریال، بیشتر شامل حال کارفرمای اوست که مراعات حال او را نکرده است. کما اینکه اگر قرار باشد در روندِ ساخت یک سریال، هر کدام از عزیزان صنوف مختلف کشورمان دچار تکدّرِ خاطر شوند، امکان برنامه‌سازی، نه فقط در این مورد خاص، بلکه اصولا در هر رسانه‌ای در جهان غیرممکن خواهد بود.

مدیر شبکه یک سیما با اظهار خشنودی از انجام این دیدار فارغ از مجادلاتِ لفظی و احساسی در فضای مکتوب یا رسانه‌ای که سودی عاید جامعه دامپزشکی نیز نمی‌کرد، اعلام کرد: اگرچه در مورد برخی نکات گفته و ناگفته در این سریال می‌توان با اتخاذ هماهنگی‌های کارشناسی بین همکاران اینجانب در شبکه و همچنین کارشناسان رسانه‌ای و فنی سازمان دامپزشکی کشور در سایر برنامه‌ها و حتی سریال‌های دیگر به تبیین گسترده حجم خدمات دامپزشکان به امنیت غذایی و سلامت جامعه پرداخت.

این مقام مسئول رسانه ای با اشاره به خواسته برخی از معترضان مبنی بر توقف پخش این سریال نیز که بصورت جسته و گریخته در برخی رسانه‌های تخصصی منتشر شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه تمام قسمتهای این سریال تولید شده است، امکان جَرح و تعدیل آن و تغییر مسیر داستان وجود ندارد، اما به طور قطع (در صورت اقبالِ مخاطبان و تمایل سازمان دامپزشکی کشور) امکان مراعات نکات تازه‌ای جهت دَرج در سری دوم احتمالی این سریال وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است در بخشی از این دیدار که با حضور جمعی از مدیران ارشد این شبکه برگزار شد، «دکتر فاطمه زارعان» رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور نیز به زوایای مختلفی از ابعاد اعتراضات پس از پخش این سریال و اهمیت درک برخی از دلخوری‌های رخ داده پرداخت و ابراز امیدواری کرد که تجربه اتفاقهای خوب بعد از رفع سوءتفاهم رخ داده را در پیش داشته باشیم.

وی در ادامه به ساخت برنامه های مشابه و گرفتن برخی مشورتها از اهالی فنّ اشاره کرد و ضمن تشکر از مدیریت شبکه یک سیما در انواع همکاریها با مجموعه دامپزشکی کشور گفت: از تمام دست اندرکاران تولید و پخش این شبکه جهت همکاری در تهیه و تولید برنامه‌های کمک‌کننده به اطلاع مردم از توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی قدردانی می‌کنم.

وی اظهار امیدواری کرد پس از این دیدار صمیمی و تعامل نزدیک‌تر مدیران و برنامه‌سازان این شبکه و حتی سایر شبکه‌های صداوسیما با سازمان دامپزشکی کشور، جایگاه ویژه دامپزشکی که پس از توضیحات دکتر رفیعی‌پور نیز بیش از پیش مورد تایید و وقوف عزیزان حاضر در این دیدار نیز قرار گرفته است، بیشتر شود تا این دیدار سرآغاز رقم‌خوردن اتفاق‌های خوبی در حوزه اطلاع‌رسانی به سود بهداشت و سلامت عمومی گردد.

 

خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
7
9
.....................
............. شان یک دامپزشک در این سریال به سخره گرفته شده است. هوش پسرخاله خل وضع از هوش دکتر دامپزشک بیشتر است! جای تاسف دارد. به جای آنکه مدیر شبکه یک به دیدار رئیس سازمان بشتابد، رئیس سازمان به دیدار مدیر شبکه یک رفت. ........................
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
" شان " هر کس وابسته به رفتار و جایگاه خودش است یا به قول معروف " حرمت امامزاده به متولی آن است " اینکه از دیگران انتظار رعایت حرمت مان را داشته باشیم ولی خودمان به حرفه و صنف مان احترام نگذاریم ، توقع بیجایی است .
شان و احترام این رشته و صنف در ایران ، از ریشه شکسته ، از لحظه پذیرش و آموزش شکسته است ، از دانشکده های کیلویی و بی حساب و کتاب تا فارغ التحصیلی های بی حساب و کتاب تا مجوزهای بی حساب و کتاب ، چه در صدور و چه در عدم صدور ، شکسته شده است !! از استخدامهای رانتی و مناصب رانتی شکسته شده است .
آنقدر زیاد و فراوان در این کشور دانشکده دامپرشکی و دکتر دامپزشک فاقد کیفیت داریم که فقط میتواند موضوع طنز و خنده شود و بس !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
عزیزان و سروران گرامی
اگر قرار باشد از هر صنف و استان و شهر و ..... برنامه ای ساخته و سریع همه معترض شوند که باید در صدا و سیما را تخته کرد
جدای بعضی از مسائل خیلی از واقعیتها در این سریال نشان داده می شود
مثلا انتقاد سریال از تمکن مالی کم یک دامپزشک که منطبق با واقعیات امروز حرف دامپزشکی چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی است.
پس بهتر است کمی تحمل کرده و سریال را ببینیم و با تایید موارد صادق سریال نسبت به موارد نادرست روشنگری کنیم.
با توجه به مهجور و در سایه بودن دامپزشکی همین سریال های بعضا ناخوشایند نیز می تواند گویای اهمیت این حرفه باشد
با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
3
7
همگی زنگ بزنید ۱۶۲ درخواست عدم پخش سریال رو بکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
1
11
ما میگیم اینو متوقفش کن ............ میگه سری دومش!!!!!!
چطور سریال مهران مدیری رو تونستن متوقف کنن؟؟؟؟
حتما باید یکیو مسخره کنین تو این سریال های آب دو خیاریتون؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Sweden
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
3
9
سریال و قطع کنید جلو پخشش و بگیرید.
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
3
7
خب ، که چی؟ ............ باید متوقف میکردین توضیح میخاییم چیکار؟؟؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
2
7
واقعا آنچه مدیر شبکه گفت
یک مشت ..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
1
7
وقتی ........ توی ادارات کل از مسولین فنی بهداشتی کشتارگاهها حمایت نمی کنند و دکتر مستقیما پولشو از کار فرما می گیره در هنگام اجرای دستور العمل هم میگن برو پولتو از همون ادرات بگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
2
6
حداقل قسمت هایی از آن را سانسور کنند و اجازه پخش سری دوم اون رو دیگه ندن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
3
7
بعضی وقت ها تاثیر مخربی که یک سریال مزخرف مثل زیز همکف در ذهن بیننده می زاره،از صدتا برنامه آموزنده بیشتره و دیگه نمیشه جمعش کرد،اصلاً اسم زیر همکف نیز توهین آمیز می باشد،یعنی جایگاهی در زیر زمین و زیر خط فقر، واقعا واسه مدیر شبکه 1 متاسفم که با توهین و تحقیر به مشاغل و اصناف مختلف می خوان ساعت پخش برنامه هاشونو پر کنن.
دامپزشك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
2
3
ديشب توي بوق و كرنا كردن رئيس سازمان رفته ديدار مدير شبكه يك.با خودمون گفتيم اوه بالاخره ما هم يه حامي پيدا كرديم
اون 5 دقيقه اي كه رییس سازمان صحبت كردن بيشتر به اين سريال مشروعيت داد
واقعا متاسفم
درخواست ما قطع سريال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
1
1
این ور هم بگویید ،که شماها چقد کاروبارتان وحق وحقوتان بهتره؟ اگه ...... داشتین ،از حقوقتان ،دفاع میکردید؟ که اینجوری موردتمسخر قرار نگیرید ؟ای دوره زمانه ،فرق داره،؟ چرا به پزشکی اهانت نمیشه! چون حقوقشون عالیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
7
من کاری با تلوزیون و سریالهاش ندارم
اصلا هم اهل تماشای هنر!!! سلبریتی ها نیستم
بیشتر دنبال مناظره ها و مباحث علمی شبکه4 و مستند و افق هستم
ولی جالب برای من تعداد نظرات غیرقابل انتشار زیر فرمایشات مقامات سازمان دامپزشکی است
نمونه اش خبر سفر به چین در همین حکیم مهر معزز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
نمونه جدیدش همین خبر هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
8
یاد فرمایش دکتر الهی قمشه ای افتادم
اومد لب بوم قالیچه تکان داد
قالیچه نبود خودش را نشان داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
2
اگه صدا وسیما میخاد جبران کنه باید ی گزارش بسازه از پایین بودن تعرفه های دامپزشکی و با وزیر در اخبارهای مختلف مصاحبه کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
7
حالا باید خوشحال باشیم که ریس شبکه 1 با روی گشاده ریس سازمان دامپزشکی کشور رو به حضور پذیرفته
اخخخخ دامپزشکی .....
خلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
1
واقعیت بخواهیدمتاسفانه سازمان دامپزشکی نتونسته ویانخواسته ازبرنامه سازان تلویزیونی بخوادیک مستندویاسریالی حول محوردامپزشکی بسازه چون مطمئنابایدهزینه هاشوتقبل کنه مثل سریالهایی که درموردنیروی انتظامی یابهداشته وچون فرهنگ سازی نمیشه بالطبع اثراتش ساختن همچین برنامه هاییست،هرچندبماندکه حقوق دادن کارفرمابه دامپزشکان هم دارای اشکال هست حال که وضعیت دامپزشکان اینگونه هست وضعیت پیرادامپزشکان به مراتب وخیم تروحادتراست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
5
اصلا توضیحاتی که رئیس شبکه یک داد کاملا درست، ولی اطرافیان من که منبعد بنده را مسخره میکنن با این صحبت ها قانع میشن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
5
رییس سازمان دامپزشکی رفته صدا و سیما که اعتراض دامپزشکا رو برسونه یه مشت ...... بهش گفتن تازه فرمودن که قسمت دومش رو هم میسازیم
.......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
6
عجب افتخار بزرگی!!!!
مسئول یک شبکه از صدا و سیما ، ریاست سازمان دامپزشکی را به حضور پذیرفته!

اشتباه از سازمان هست
رییس سازمان دامپزشکی باید با رییس صدا و سیما حل می کردند

دامپزشکی خودش را کوچک کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
ملاقات با رییس شبکه ، یعنی کوچک شمردن ریاست سازمان دامپزشکی
چرا روابط عمومی سازمان به این نکات ظریف توجه نمی کند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
9
اصولا درستش این بود که رییس سازمان دامپزشکی به دیدار ریاست سازمان صدا و سیما می رفتند و نه به دیدار زیر دست ایشون. در جلسات باید سطح افراد حفظ بشه. این دیدار همسطح برگزار نشده و خودش موجب تحقیر بیشتر دامپزشکی است. به نظر من همه دامپزشکان در فضای مجازی انتقاد کنند و به حرفای رییس شبکه سیما هم فکر نکنند. کار خوتونو بکنید. هزینه پخش این سریال که زیاد بشه قطعش می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
سازمان دامپزشکی ، خودش را تحقیر کرده

حالا افتخار هم می کند!

از ماست که بر ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
5
وقتی رییس اداره ای جهت ارضای غرایز خود تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی چپ و راست کلینیک پلمب می کند و به آن افتخار می کند و صدای هیچکس در سازمان دامپزشکی بلند نمیشه چه انتظاری از دیگران داریم.حرمت امامزاده به متولی آن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
محض اطلاع شما بايد عرض كنم كه يكي از افتخارات اون رييس اداره تو ............. پيگيري توقيف بنزين قاچاق بود كه ايشون. تصور ميكنن كلينيك دامپزشكي هم بنزين قاچاقه تو همين حكيم مهر خبرش هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
5
توهین و تهمت از این بالاتر که دامپزشکان را به بیسوادی و
غیر بهداشتی بودن آنجایی که حتی پسر خاله بیسوادش هم تذکر می دهد که از حوله شخصی بایستی استفاده کرد!

یعنی دکتر دامپزشکی حداقل درک را که لازم است از اصول بایوسکیوریتی داشته باشد ندارد.
و حتی اینقدر نمی فهمد که در استفاده مشترک از وسایل شخصی خطر انتقال و سرایت بیماریها وجود دارد و با بی ادبی تمام
حوله را به طرف مقابل پرتاب می کند!

یا در هر فرصت مناسب
دکتر دامپزشک را به موز دزدی از میز میوه
سرکارگر؟؟! و
همدستی با دزدان حرفه ای و اراذل و اوباش متهم می کند!

این سریال جای هیچ گونه اصلاح و جرح و تعدیل را نگذاشته است و
به اعتقاد بنده نویسنده دقیقا عالمانه و عامدانه خواسته است صنف دامپزشکی را تخریب کند و با غرض ورزی و کینه ورزی شدید بگوید که شما دامپزشکان چیزی در حد یک حمال بیشتر نیستید!
این همه عناد را می توان در سخنان وزیر جهادکشاورزی
سابق نیز مشاهده کرد که می گفت:
درخواست های ریاست سازمان دامپزشکی و ادارات دامپزشکی زیادی است و دامپزشکی
وصله ای ناچسب در قامت نارسای وزارت جهادکشاورزی است!
بخش خصوصی
|
United States of America
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
1
حرمت امام زاده رو متولبش نگه میداره.
وقتی .........سازمان دامپزشکی با انواع و اقسام تصمیمات ........... روز به روز دامپزشکان و خصوصا بخش خصوصی رو تضعیف میکنه که از دو مورد اخیرش یکی حذف ناظرین بهداشتی در فرایند واردات گوشت و دیگری مجوز فروش مستقیم دارو و واکسن از شرکتهای پخش به زنجیره ها نام برد.
دیگه جامعه دامپزشکی از صدا و سیما چه انتظاری میتونه داشته باشه. ..........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
2
مشکل اساسی این مملکت این است که کار ها به دست آدمهای بی سواد و بی مسئولیت واگذار شده . بنظر من هیچ واکنشی نباید نشان داد چرا که از صدا و سیما بیش از این هم نباید انتظار داشت. شما انتظار دارید که بیاید از نقش دامپزشکان در تولید صحبت کند ویا نقش آنها را در بهداشت انسان بیان نمای؟ چه باطل خیالی. اینها مشتی دلقک هستند که فقط میخواهند مردم را بخنداند ولاغیر. شما باید به این فکر کنید که مئولین فهیم اروپایی و آمریکایی در باره این حرفه چگونه میاندیشند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
7
کار اون دامپزشک با کودروبی خیلی باکلاس تر بود از اینکه رییس سازمان بره زیارت رییس یک شبکه تلویزیون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
3
رئيس سازماني كه حتي يك نفر را ندارد كه به اصول رسانه و ساز و كار حاكم بر اون مسلط باشه خوب طبيعيه كه اينگونه هم در تاييد فرمايشات رئيس شبكه يك سخنراني كنه
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
4
0
سلام ولی این ملاقات رییس سازمان دامپزشکی کشور با رییس شبکه یک یعنی اونها پذیرفتن که این حرکت خوبی نبود و تا اونجاییکه بخاطر داریم تنها رییس سازمانی بوده که با مدیران صداوسیما جلسه گذاشته و نتیجه اون هم این شده که الان چند شبه قبل از پخش سریال مجله دامپزشکی رو پخش میکنن . این اقدام قابل تحسینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
چرا توجيه ميكنيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
حسن آقا جان:
شما سازمان تشریف دارید؟
جواد از بابل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
1
3
به اعتقاد من حالا کمی به خودمون هم بیاییم که این یک واقعیته. چرا که عملکرد بعضی از همکارای بیسواد ما منجر به شروع این اتفاق نامیمون میشه.مثلا اگر این فرد دامپزشک در حرفه خود یک متخصص و آشنا به امورات بود آیا کسی به خودش اجازه میداد تا برخورد ناشایست داشته باشد و خاطر همه همکاران دامپزشکم را مکدر کنه و این حرفه مقدس را به سخره نگیره؟؟
و اینکه متاسفانه دامپزشکآنی هستن که تعرفه دریافت حق الزحمه خودشون را برحسب سواد خودشون اعلام میکنن تا ما شاهد این اتفاقات باشیم.
تازه این یک فیلم طنزه بجای این همه واکنش و زیر سوال بردن اقدامات خوب مجموعه سازمان دامپزشکی کشور معلومات علمی خودمونو بالا ببریم تا هر کسی به خودش جرات جسارت نده
. از طرف یک دامپزشک .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
1
0
در سریال مصداق توهین است نه شوخی انگار دست یک پزشک در سریال تی بدهند تا بیمارستان رو تمیز کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
2
1
یک سریال خوش دست و واقعی دمش گرم
دامپزشک 83
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
بعلت ناتوانی رییس نظام و سازمان دامپزشکی ، الان دامپزشکان بخش خصوصی زیر همکف اند! به شرطی که رییس شبکه یک تعاملی با وزرات کشاورزی داشته باشند تا تعرفه های بخش خصوصی تصویب و اعلام شود ادامه پخش این سریال اشکالی ندارد!
ناشناس
|
Sweden
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
1
احتمالا گزارش از عملکرد سازمان و موفقیت در مهار آنفلوانزای فوق حاد ارائه دادن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
خواهشا ریئس سازمان برای استقلال مالی مسئوین فنی بهداشتی کشتارگاهها هم اقدام کند داریم از بین می ریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
خب بسلامتی این قسمت توهینا خیلی بیشتر شد! لطفا پیگیر باشید و کوتاه نیاید..
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
سلام
همکاران عزیز مگه تلویزیون نگاه میکنید؟
اون هم شبکه ۱
Mahdi
|
Germany
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
سریال رو متوقف کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
2
من شخصا سالهاست تلوزیون نگاه نمیکنم... به نظرم تلوزیون ایران واقعا در حد شخصیت یه دکتر و فرهیخته جامعه نیست چرا که جز اخبار کذب و سریالها و برنامه های مزخرف با آگاهی های پایین چیزی نداره... تلوزیون باید سطح آگاهی مردم رو بالا ببره تا اوضاع رو به سطحی بالاتر برسونه... شما بررسی کنید بلاد کفر چطور برنامه های دامپزشکی میسازن خودتون متوجه میشید چقدر در صدا و سیما ی ایران جهل و نادانی موج میزنه.
کاملا واضح هست کسی که این سریال رو ساخته نه درکی از دامپزشکی داره نه درکی از شان یک دکتر دامپزشک و نه حتی یک دامپزشک باسواد و خودساخته رو از نزدیک دیده!!!
سردار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
بالاترین توهین اینه که دامپزشک سریال هم از نظر ظاهری و هم از نظر فکری و اخلاقی یک انسان بسیار ساده لوح احمق خنگ دست و پا چلفتی و مشنگه بقیش بماند
دامپزشک منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
مدیر شبکه 1 خیلی فرافکنی کرده:
راحت میگه چون دامپزشک ها روحیه حساسی دارند بهشون برخورده وگرنه توهینی نبوده!!
تمام صحنه های قسمت اول سریال عامدا و شدیدا تحقیر و تمسخر دامپزشک هست ،بعد ایشون راحت توجیه میکنند. اگر بنا بر روح حساس بودن افراد باشه که هنرمندان از همه روح لطیف تری دارند! پس چرا در هر فیلم و سریالی که به فرض زندگی یک بازیگر را روایت میکنه شخصیت داستان بسیار محبوب و با شخصیت هست و همه تو کوچه و خیابون باهاش محترمانه برخورد میکنند و دورش حلقه میزنند برای امضا گرفتن و در خونش جمع میشن تا ازش دفاع کنند و مشکلاتش را حل کنند و ....؟!
خب اونجا هم کمی با هنرمندان شوخی کنند، مگه چی میشه؟! ببینیم روحیشون حساس هست یانه؟
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
چه فایده؟ مگر قراره این سریال مزخرف به سری ۲ هم برسه. سرتون رو کلاه گذاشتن جلوشو بگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
0
والا ترجیح میدیم از طرف شبک یک زیر سوال بریم، اما رییس محترم سازمان به جای صرف این وقت انرژی برای این موضوع مهم مملکتی، فکری به حال دامپزشکان بکنند که به لطف وزرات خانه مربوطه، کم کم از تمام قسمت ها کنار گذاشته شدند.
نظر شما
ادامه