کد خبر: ۵۴۲۷۹
تعداد نظرات: ۹ نظر
رئیس انجمن صنفی کارخانه‌های آرد استان هرمزگان عنوان کرد:
«غلامرضا معروفی» گفت: مبحث مطرح شده در جلسه استانداردسازی سبوس گندم، این بود که به منظور تولید سبوس دامی، کارخانه‌های آردسازی باید دارای دامپزشک باشند ...
 
 

حکیم مهر: رئیس انجمن صنفی کارخانه‌های آرد استان هرمزگان گفت: جلسه استانداردسازی سبوس گندم در واحدهای تولیدی آرد، در استان برگزار گردید و در این جلسه ضرورت استخدام دامپزشک در کارخانه‌های آرد مطرح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از غلات نیوز، «غلامرضا معروفی» افزود: مبحث مطرح شده در جلسه استانداردسازی سبوس گندم، این بود که به منظور تولید سبوس دامی، کارخانه‌های آردسازی باید دارای دامپزشک باشند؛ این در حالی است که مسلماً استخدام یک نیروی کار جدید در جایگاه دامپزشک برای کارخانه‌های آرد هزینه‌بر است.

وی افزود: این در حالی است که پیش از این هم کارخانه‌های آرد استان سبوس‌ دامی تولید می‌کردند و تا کنون مشکلی بابت استاندارد و سلامت این سبوس پیش نیامده بود.

معروفی ادامه داد: وقتی گندم بوجاری و به مرحله آسیابانی وارد می‌شود، یعنی از سوی مدیران کنترل کیفیت کارخانه آزمایش شده و کیفیت و سلامت آن تأیید شده است.

رئیس انجمن صنفی کارخانه‌های آرد استان هرمزگان گفت: کارخانه‌های آردسازی مجهز به واحدهای آزمایشگاهی هستند و دانه کامل گندم از سوی مدیران کنترل کیفیت تحت آزمایش و آنالیز قرار می‌گیرد و سپس وارد چرخه استحصال می‌شود.

 

انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
6
وقتی یه رشته بی صاحب باشه همین میشه
اگه یکی از رشته های وزارت محترم بهداشت بود باز هم اوضاع همین بود؟
اون فردی که میگفت مخالف الحاق به وزارت بهداشتم حتما بیاد راجب اون سریال و این آشفته بازار توضیح بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
3
اینطور که پیش بره چند روز دیگه برای آب و فاضلاب هم دامپزشک باید استخدام کرد چون فضولات دامی به فاضلاب راه میابد.بجای ایجاد شغل واقعی یعنی توسعه دامپروری دنبال مشاغل کاذب رفتن توهین بزرگی به این حرفه است. مطمئنا روزی از طرف سازمان های بین المللی برای توهین به این رشته در ایران مورد ماخذه واقع خواهیم شد.
پاسخ ها
لطفا دستتو از جیبم دربیار!!!!
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
درسته.مشکل رو باید از ریشه حل کرد.دولت و مجلس ایران مثل دولت و مجلس ترکیه باید به حوزه اصلی اشتغالزایی دامپزشک بیندیشند و حمایت مثل ترکیه از فارم های بزرگ صنعتی انجام بشه.نه مثل دولت ایران وام هم که می ده آخرش متوجه می شی به استثمار کشیده شدی!!!!خیلی بد و خجالت آور هست.دزدی از کسی که با هزار بدبختی می خواد تولید و اشتغالزایی برای خود و بقیه بکنه!!!برید و مزایایی که دولت ترکیه برای دامداران خودش در نظر گرفته رو بخونید بعد مقایسه بین دولت ها راحت انجام می شه.دولت ایران شورشو درآورده!!!!دستت دستمو بگیره نه جیبمو!!
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
1
بجای تحمیل غیر منطقی دامپزشک به مراکز تولیدی مختلف باید به دنبال اشتغال واقعی و استفاده بهینه از توانایی دامپزشکان بود. اینکه یک نفر نشسته یک آیین نامه اجرایی نوشته و یک ماده در برنامه پنج ساله اضافه کرده و سیاسیون هم بدون اطلاع و مانند اکثر تصمیماتشان آنرا تصویب کرده اند جز اجحاف به تولید کنندگان و وابستگان به دام و فرآورده های دامی و خوراک دام و از طرفی وهن حرفه دامپزشکی و دامپزشک چیزی نیست بیاییم منطقی در اصلاح مقررات بدون پایه و اساس و وهن آلود اقدام فوری کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
2
1
جمع کنید بابا شور شو در آوردید حداقل بگید کاردان دامپزشک استخدام کنه جا برای فعالیت پیرا دامپزشکان هم باز بشه دامپزشک برای کارخانه آرد یا ابر فرز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
2
این دیگه نهایت مسخره بازیه . از سایت حکیم مهر خواهشمند است این اخبار را اصلا منعکس نکند . چون جامعه دامپزشکی باعث تمسخر و تحقیر افراد جامعه قرار میگیرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
لزومی به استخدام دامپزشک نیست فقط باید تائیدیه لازم را از آزمایشگاه معتبر بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
1
0
سلام
متاسفم به حال خودم و وطنم
دخالت بی جا ناظر بهداشتی در پروسه تولید اون هم تولیدکننده ای که کمرش از همه طرف شکسته شده. اگر واقعاً نمی‌خواهید مردم چیزی تولید کنند و در همه زمینه متکی به واردات باشیم که آقایون خوب بلدن وارد کنن... مجوز تولید ندید تا ملت سرمایه و عمر خودشون هدر ندن.
توی پرورش میگو هم همین داستان هست، تعدادی ........ با مدرک دکترا دامپزشکی آوردن با حقوق غیر مرسوم که هیچ تخصصی در این زمینه ندارن و شدن بار دوش فقط اول دوره یه امضاء ازشون می‌بینیم و میرن خونه ....................
الان هم نظام مهندسی دندون تیز کرده که باز نیرو قالب کنه و ایجاد شغل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
ای کاش همون روزایی اولی که رفتم دانشکده دامپزشکی درس بخونم به حرف دامپزشکی های ورودی قبل گوش کرده بودم و انصاف میدادم.
6_7 سال از بهترین روزایی زندگی رو بخاطر این رشته از دست دادم که فکر میکردم دامپزشکی و دامپزشک آینده روشنی در این کشور داره و سال به سال آینده بهتر، وجهه قشنگتر و تو جامعه شناخته شده تر میشه.اما نه تنها بهتر از قبل نشد.بلکه داره به عقب بر میگرده.

مخصوصا شهری که من زندگی میکنم واقعا افتضاحه.
مثلا هزینه تعرفه درمان گوسفند بالغ(ویزیت، معاینه، تزریقات، نسخه نویسی و تمام کارای درمانی) کلا میشه 40_50 تومن.

تازه اگه بتونی همین 40_50 تومن رو هم از دامدار بگیری...


ای کاش به حرف دوستان گوش کرده بودم.اگه تو این ده سال راننده شوفر شده بودم الان حداقل ی ماشین سنگین داشتم.
اما الان فقط اسم دکتر دامپزشک رو دارم.وگرنه هیچ مزیت سود دیگه ای از دامپزشک بودن نصیبم نشده.


دلمئن خوش بود به رییس های رده بالا دامپزشکی که از جامعه دامپزشکی دفاع میکنن...
بجای اینکه کاری بکنن که دامپزشک تو جامعه جایگاه خودشو بدست بیاره و به دامپزشکان احترام گذاشته بشه اومدن به زور میخوان ی دامپزشک رو توی شغلی که باعث تمسخر دامپزشک میشه قرار بدن....



دلم از دامپزشکی خونه...

واقعا برا خودم متاسفم....
نظر شما
ادامه