کد خبر: ۵۴۲۸۶

دانشگاه علوم پزشکی تهران بهمن ماه سال جاری میزبان سومین همایش نانوپزشکی و نانوایمنی است، همایشی که دارای امتیاز بازآموزی است. از علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این همایش دعوت به عمل می‌آید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی، سومین همایش «نانوپزشکی و نانوایمنی» در تاریخ ۵ و ۶ بهمن‌ماه سال ۹۸ در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

این همایش توسط انجمن علمی نانوفناوری پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران و شبکه نانوایمنی و با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود.

محورهای این همایش شامل سامانه‌های رهایش دارو، فناوری‌نانو در ادوات زیست‌پزشکی، نانوپزشکی، فناوری‌نانو در تصویربرداری و تشخیص طبی، نانوزیست‌حسگر، نانوفناوری سرطان، نانوزیست‌فناوری، نانوزیست‌سیستم‌ها، تجاری‌سازی و انتقال فناوری، مدیریت ریسک، ارزیابی انطباق‌پذیری زیستی، استانداردسازی و قانون‌مندکردن، سلامت شغلی، برهمکنش‌های زیستی، سم‌شناسی، تحلیل چرخه عمر و سم‌شناسی محیط‌زیست و ایمنی مواد غذایی است.

این همایش فرصت‌ مناسبی برای تعامل با دانشمندان و محققان این حوزه ایجاد می‌کند. ثبت‌نام اولیه از ۲۰ دی‌ماه آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که این همایش همراه با امتیاز بازآموزی است. جهت ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.nanomedsafety.com مراجعه کنید.

 
نظر شما
ادامه