کد خبر: ۵۴۳۰۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
 
 

روز پنجشنبه 28 آذرماه، اولین جلسه گردهمایی اعضای شورای نظام دامپزشکی استان قزوین به همراه کلیه مشاورین عالی نظام استان با حضور دکتر محمدرضا صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی، دكتر بهمن جاوید لامعی معاون سازمان نظام و تشكل های بخش خصوصی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نظام دامپزشکی استان قزوین، برای اولین بار مسئولین، مشاورین 9 کمیته تخصصی در حضور دکتر محمدرضا صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی، دکتر حمید زینالی مدیر کل دامپزشکی استان، کلیه اعضای شورای نظام دامپزشکی، مشاورین ماده 2 و ماده 5 نظام دامپزشکی و تنی چند از بزرگان تشکل های استان معرفی شدند.

در این جلسه «دکتر حمید رضایی» رئیس شورای نظام دامپزشکی استان قزوین در رابطه با انتخاب مشاورین و اهدافی که قرار است از طریق این کمیته ها در استان اجرا گردد، توضیحاتی ارائه داد.

«دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی این حرکت را یکی از بهترین اقدامات دانست و ابراز امیدواری کرد با توجه به نیروی انسانی متعهد و متخصص در استان، در آینده شاهد شکوفایی های خاصی در استان باشیم.

در جلسه پرسش و پاسخ، مهندس حجت و مهندس شعبانی ضمن بیان سوالات خود و ابراز خوشحالی از برگزاری این چنین جلساتی، آمادگی خود برای همه گونه همکاری و همراهی با نظام را اظهار نمودند.

در پایان، دکتر محمدرضا صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی و دكتر بهمن جاوید لامعی معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان به پرسش‌های تخصصی مشاورین نظام دامپزشکی استان، خانم دکتر گیلانی، دکتر بابایی، دکتر رضازاده، دکتر پارسای، دکتر سلیمانی، دکتر بارانی، دکتر علیمحمدی و دکتر سالاری پاسخ گفتند.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
همه مشاور عالی؟ یک نفر مشاور عالی میشه نه ده نفر ...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
1
یکی از دهها مشاور عالی نظام دامپزشکی جاشون خالیه؟؟؟!!!!
دکتر اخوان را چرا دعوت نکردند . تا جمع کامل بشه!!
بالاخره پس از 9 ماه اولین جلسه تشکیل شد ...........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
عه اون خانم دکتر وکیل گیلانیه
خانم دکتر چه عجب بالاخره بعد مدتها عکسی از شما دیدیم
حقیقتا از دیدن شما بعد از مدتها خوشحال شدم هر کجا که هستید پاینده و سرافراز باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
رقبای دیروز ،رفقای امروز .عجب دورانی است؟؟؟؟!!!!!!
عدالت خواه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
یکی از تصمیمات بسیار موثر رئیس نظام دامپزشکی استان قزوین تشکیل همین کمیته های تخصصی بود. این کمیته در حل بسیاری از مشکلات اعضاء نظام نقش سازنده ای دارد.
تشکیل کمیته ها در هر حوزه دامپزشکی یک ضرورت محسوب می شود. پیشنهاد مینمایم این مورد در استان ما و دیگر استان ها هم تشکیل شود. مطرح نمودن، و ارائه طرق در حل مشکلات، برنامه ریزی ها وانتقال فرایند این کمیته‌ها به ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی ج. ا. ا جناب دکتر صفری، اعضاء کل نظام دامپزشکی را به یکدیگر نزدیک تر کرده، واعضایی که در حاشیه متاسفانه قرار گرفته‌اند را شکوفا می سازد.
نظر شما
ادامه