کد خبر: ۵۴۳۲۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور سازمان دامپزشکی کشور:
برنامه ملی کنترل بیماری نیوکاسل در 5 محور اپیدمیوسرویلانس، معیارهای کنترلی، تشخیص، اطلاع‌رسانی - آموزش و همچنین نظارت و مراقبت در حال تدوین است...

حکیم مهر: دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور، زنبورعسل و کرم ابریشم سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه ای، جهت اخذ پیشنهادات علمی و فنی به منظور بهره مندی در تدوین برنامه ملی کنترل نیوکاسل در محورهای تعیین شده فراخوان داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، زنبورعسل و کرم ابریشم این سازمان اعلام داشت با توجه به اهمیت کنترل و مقابله با بیماری نیوکاسل در واحدهای پرورش طیور جهت کاهش اثرات زیانبار ناشی از بیماری، برنامه ملی کنترل بیماری نیوکاسل در 5 محور اپیدمیوسرویلانس، معیارهای کنترلی، تشخیص، اطلاع‌رسانی - آموزش و همچنین نظارت و مراقبت در حال تدوین است.

در همین راستا با توجه به اصل مشورت‌ گرفتن و استفاده از پروژه‌های تحقیقاتی متناسب با محورهای این طرح ملی، از پیشنهادات علمی و فنی اساتید و کلینیسن‌های خبره بیماری های طیور در محورهای اعلامی استقبال می‌گردد.

این دفتر جهت دریافت پیشنهادات و پروژه‌های تحقیقاتی انجام شده در این خصوص، آدرس POULTRY@IVO.IR را اعلام کرده و حداکثر تاریخ مقرر برای دریافت آنها را 30 دی ماه 98 خورشیدی تعیین کرده است.

لازم به ذکر است رونوشتی از این اطلاعیه نیز به ریاست سازمان نظام دامپزشکی، مدیرعامل موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، مدیران کل دامپزشکی استانها، رؤسای دانشکده‌های دامپزشکی و رئیس هیئت جامعه دامپزشکان ایران ارسال شده است.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
1
0
باید بجای این کارا فراخوان بدید واکسنای با کیفیت رو شرکتهای پخش از خارج کشور وارد کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
0
0
فرض بگیرید یک نفر وقت گذاشت و برنامه را تدوین کرد و شما هم از آن برنامه استفاده کردید.
آیا حق الزحمه ای برای شخص تدوین کننده در نظر گرفته اید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Serbia |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
خب این طوری اطلاعیه عمومی دادند که حق الزحمه ندهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
يكي از خصيصه هاي بارز سازمان دامپزشكي انكار حقوق معنوي افراد است از نظر سازمان دامپزشكي شما فكر ميكنيد و مينويسيد و خلق ميكنيد و به آنها تحويل ميدهيد و بعدتر طي جلسه رسمي تو صورت شما سخنراني ميكنند كه. طبق مفاد پروتكل اتحاديه اروپا اينطور شد و اونطور بايد بشود و شما ميمانيد و حيرت اينكه ايران از چه زماني جزو اتحاديه اروپا شده و اينكه چرا سعي فعالي در انكار شما دارند
نظر شما
ادامه