کد خبر: ۵۴۳۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

برخی قصابی‌های سیار مستقر در کنار محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل انجام برخی تخلفات داد مردم را در آورده‎‌اند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه‌های اخیر شاهد تخلفات متعدد برخی از قصاب‌های سیار مستقر در منطقه تنگاری دشتروم بویراحمد بوده‌ایم و شکایت‌های متعددی از سوی شهروندان و مسافران در مورد تخلفات متعدد این قصابی‌های مخابره می‌شود.

در یکی از آخرین موارد این تخلف یکی از اهالی شهر امیدیه عنوان کرد: روز ۲۸ آذر ماه امسال در راه بازگشت به امیدیه و با دیدن قصابی‌های منطقه تنگاری با مبلغ یک میلیون و ۵۸۰ هزار تومان گوشت بره به شرط خریداری کردیم.

«عبدالله لکی» شهروند امیدیه‌ای افزود: این قصاب از گوشتی که خودم انتخاب کرده بودم برای من وزن کرد، ولی گویا در غفلت من و به بهانه خرد کردن گوشت از گوشتی آشغالی و بز بیمار به جای گوشت بره جابجا کرده بود و این موضوع را وقتی متوجه شدم که به امیدیه رسیده بودم.

او با اشاره به اینکه وقتی بسته حاوی گوشت را باز کردیم با گوشتی متعفن و کرم زده روبه‌رو شدیم که جای بسی تعجب بوده است، ادامه داد: توقع داریم که مسئولان شهرستان بویراحمد در این زمینه با این قصاب‌های متخلف برخورد قاطع داشته باشند و چرا که این افراد علاوه بر بی آبروی یه شهرستان با سلامتی مردم نیز بازی می‌کنند.

حال با توجه به شرایط به وجود آمده جا دارد که مسئولان دامپزشکی و تعزیرات حکومتی با قاطعیت بیشتری با متخلفان برخورد کنند متخلفانی که با زیاده خواهی عملا سلامت مردم را نشانه رفته‌اند.

گویا این مورد تنها موردی نیست که اتفاق افتاده و گزارشات متعدد مردمی حاکی از وجود این تخلف محرز بین برخی از قصابان سیار مستقر در منطقه تنگاری دشتروم است.

در واقع این افراد از غفلت مردم سوء استفاده کرده و استخوان لای زخم مردم می‌گذارند، که انتظار می‌رود متولیان به بازار داغ قصابان متخلف پایان دهند.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک استان
|
Korea (the Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
1
من واقعا از حکیم مهر انتظار دارم این مساله را بطور جدی پیگیری کند چون واقعا این کشتارهای غیر مجاز و غیر بهداشتی آبرویی برای دامپزشکی نزااشته ،بازم تاکید میکنم کوتاهیی و عدم پیگیری دامپزشکی استان باعث اینکار شده
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
2
0
تا آنجایی که حقیر اطلاع دارم دامپزشکی استان با جدیت پیگیر موضوع بوده حتی یکبار هم هما این مراکز پلمپ شدند ولی متاسفانه فردای آنروز همگی آنها فک پلمپ کردن و مجددا به مراجع قضایی گزارش گردید . به نطر شما دامپزشکی بدون حضور نیروی انتظامی و دادگستری می تواند راسا اقدام کند. این همکار که با نام دامپزشک استان اظهار نظر کارشناسی فرمودند اگر راهکاری به جز این‌موضوع سراغ دارند بسم الله به خاطر مردم هم شده ورود کنند.
دامپزشک استان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
همکار گرامی!!! مسئولیت اینکار رو اگر ذره ای صداقت داری ،به من بده تا ظرف یکماه : هم قضیه کشتار غیر مجاز را جمع کنم برای همیشه ،.....................
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
یاعلی این گوی این هم میدان.....
صداقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
1
من بانظردامپزشک استان موافقم واقعا عدم مدیریت وناکارآمدی مهمترین عامل این کشتارهای غیر مجاز هست ومسئولین عالی رتبه اگه سلامتی دام و مردم برایش مهم هست فکری به حال این قضیه کنند...اون افرادی که کشتار غیر مجاز انجام میدهند ویا فک پلمپ میکنن ............... که دست به چنین کاری میزنن وگرنه اگه مدیرکل ویامدیر شهرستان ها ........... بشدت با این جریان برخورد کنن محاله من نوعی دیگه دست به کشتار غیرمجاز بزنم چون از مدیر و اداره مربوطه ترس دارم ... بهر حال استاندار محترم باید پیگیری کنند ............
نظر شما
ادامه