کد خبر: ۵۴۳۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان سازمان دامپزشکی:
«دکتر امراله قاجاری» افزود: از بهره‌برداران و ذینفعان صنعت تکثیر و پرورش میگوی کشور درخواست می‌گردد نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای کاربردی‌تر شدن این برنامه تا تاریخ ۸ دی ارسال نمایند ...

حکیم مهر: مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان سازمان دامپزشکی کشور خبر داد: پیش نویس برنامه ملی راهبردی بیماری لکه سفید میگو تهیه و تدوین گردیده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر امراله قاجاری» مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان این سازمان امروز اعلام کرد: پیش‌نویس برنامه ملی راهبردی بیماری لکه سفید میگو با همکاری سازمان شیلات ایران، مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی، نمایندگان مراکز تکثیر و مزارع پرورش میگو و کارشناسان و صاحب نظران این بخش تهیه و تدوین گردیده است.

وی با بیان اینکه پیش نویس مربوطه در تارنمای سازمان به آدرس www.ivo.ir ( که در ذیل همین خبر) قرار گرفته است، افزود: به منظور تدوین نهایی برنامه از کلیه بهره برداران و ذینفعان که به نحوی در صنعت تکثیر و پرورش میگوی کشور فعالیت دارند، درخواست می گردد تا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به منظور هر چه بهتر و کاربردی تر شدن این برنامه تا تاریخ 8 دی ماه سالجاری از طریق پست الکترونیکی دفتر بهداشت و بیماری های آبزیان به آدرس  ivoaquatichealth@ivo.irارسال نمایند.

برای دریافت پیش‌نویس مربوطه کلیک نمایید.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
6
1
این هم از کارهای ماندگار دکتر ماکنعلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
البته نوشتن برنامه برای کنترل بیماری که نمیتواند کار ماندگاری باشد، کار ماندگار خود کنترل بیماری است که ایشون در واقعیت نتوانسته تا به حال به آن برسد
نظر شما
ادامه