کد خبر: ۵۴۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت: ما هم اکنون ۲۲ داروی اساسی و ضروری کشور را در شرکت‌های دانش بنیان خود تولید کردیم که سبب جلوگیری از خروج حدود یک میلیارد دلار ارز از کشور شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پارک علم و فناوری البرز، «حسین وطن پور» در بازدید از نمایشگاه  دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و فناور در پارک علم و فناوری البرز گفت:  طرح‌های سلامت دیجیتال به ویژه تشخیص و ژن تراپی در این زمینه مورد توجه است.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه هم اکنون تعدادی شرکت برای طرح‌های سلامت دیجیتال شناسایی شده است عنوان کرد: با توجه به توسعه روز افزون جمعیت بر روی پروژه گوشت مصنوعی نیز بررسی‌هایی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها امروز برای کشور فرصت ساز شده و با اتکا بر توان علمی و توسعه شرکت های دانش بنیان توانسته ایم از ظرفیت‌های داخلی به خوبی بهره برداری کنیم.

وطن پور با تأکید بر اینکه وزارت بهداشت از شرکت‌های فناور حمایت می‌کند افزود: هفته پژوهش فرصت مغتنمی برای نمایش توانمندی‌ها در عرصه علم و دانش است و با توافقی که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشته است از ظرفیت پارک‌های علم و فناوری در حوزه سلامت برای تولید صنعتی استفاده می شود.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
1
0
آخرين ضربه بر پيكر نحيف دامداري و دامپزشكي،از وزارت بهداشت جز اين نميشه انتظار داشت
نظر شما
ادامه