کد خبر: ۵۴۴۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

«دهقان نیوز» پایگاه اطلاع‌رسانی مشگین‌شهر نوشت:

«دکتر رامین آریا» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشگین شهر در خصوص تلفات دام در منطقه اظهار داشت: پیرو گزارش تلفات دام در دامداری آقای نورالله  علیقلی زاده در قشلاق آلاچیق تپه سی به اطلاع عموم میرساند، بنا به اظهارات نامبرده مصرف داروی بلوس نئومایسین سولفات (ضد اسهال و ضد عفونت دستگاه گوارش) محصول شرکت تولید داروهای دامی ایران در بیست و چهارم آذر ماه سال جاری موجب تلف شدن احشام وی شده، بطوریکه  که در مدت یک هفته 51 رأس میش آبستن و داشتی تلف شده است. همچنین در  مورد مشابهی نیز در روستای جبدرق تعداد هشت رأس گوسفند تلف شده است.

وی افزود: بدینوسیله به اطلاع اهالی شهرستان می رساند شبکه دامپزشکی مشگین شهر از لحظه شروع تلفات اقدامات تشخیصی و درمانی را با ارسال نمونه داروهای مصرف شده و بافت دام های تلف شده به آزمایشگاه مرکزی تهران انجام و اقدام به جمع آوری کلیه داروهای فوق الاشاره از سطح داروخانه های استان و شهرستان کرده است که به محض دریافت نتایج آزمایشگاهی اطلاع رسانی خواهد شد.

آریا افزود: بدینوسیله از اصحاب رسانه و مدیران کانالهای تلگرامی خواهشمند است از دامن زدن به هر گونه شایعات  بی اساس جدا خودداری کنند.
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
1
0
اي كاش نتيجه بررسي رو داروي فوق رو هم اعلام ميكردن،فقط جمع آوري؟!واقعا خسته نشن با اين همه تلاش شبانه روزي
نظر شما
ادامه