کد خبر: ۵۴۴۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

دیدار با فرماندار شهرستان فریدونشهر و کارکنان شبکه دامپزشکی از برنامه های سفر یک روزه مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان به شهرستان فریدونشهر بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از شبکه دامپزشکی شهرستان فریدونشهر، «دکتر شهرام موحدی» مدیر کل با همراهی «مهندس حسن رشیدمیاب» مسئول بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات اداره کل دامپزشکی استان و «دکتر محمدرضا موسی خانی» رییس شبکه دامپزشکی فریدونشهر با حضور در محل فرمانداری شهرستان با «مهندس رضا صفری» فرماندار دیدار و بر سر مسائل مختلف در حوزه دامپزشکی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

دکتر موحدی مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید شهرستان در ادامه به بیان ساختار و تشکیلات دامپزشکی در ایران پرداخت و تصریح کرد: دامپزشکی نوین در ایران نزدیک به یک قرن قدمت دارد.

وی در بخشی دیگر به بیان وظایف و ماموریت های دامپزشکی در سطح جامعه پرداخت و گزارشی از اقدامات سالیانه دامپزشکی استان در راستای حفظ و حراست از سرمایه های ملی ارائه نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان نقش نیروهای دامپزشکی در تامین امنیت غذایی از مزرعه تا سفره مردم را تشریح نمود و ضمن بیان مشکلات موجود همچون کمبود نیروی انسانی و خودروهای عملیاتی ، حمایت فرماندار و دیگر مسئولان ذی ربط شهرستان از اهداف و اقدامات شبکه دامپزشکی را خواستار شد.

در ادامه مهندس صفری فرماندار شهرستان فریدونشهر حضور مدیرکل دامپزشکی استان در این شهرستان را خیر مقدم گفته و در رابطه با مسائل و برخی مشکلات این شهرستان مطالبی را بیان نمود.

وی در خاتمه این نشست بر همکاری سایر دستگاه های شهرستان با شبکه دامپزشکی و حمایت از  اقدامات این نهاد خدمت رسان در راستای ارتقای سطح سلامت و بهداشت عمومی تاکید نمود.

سپس دکتر موحدی و همراهان با حضور در محل شبکه دامپزشکی شهرستان فریدونشهر با کارکنان دیدار صمیمی داشتند و یکایک همکاران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در حوزه کاری خود پرداختند.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در این دیدار و گفتگوی صمیمانه ضمن تشکر و خدا قوت به کارکنان این شبکه، ابراز امیدواری نمود که مسائل و مشکلات شبکه پیگیری خواهد شد.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
0
0
دامپزشکی با یک قرن قدمت که دیگر نوین نیست!!!
محسنی
|
United States of America
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
0
0
نوین!!!! با یک قرن قدمت؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
0
0
سخت نگیرید
با زمان فلمینگ و رابرت کخ و لویی پاستور مقایسه کرده اند!
نظر شما
ادامه