کد خبر: ۵۴۴۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

«دکتر علی نجفلو» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کبودرآهنگ از برگزاری جلسه هماهنگی با بخش خصوصی در محل اداره دامپزشکی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی شهرستان کبودرآهنگ، وی در این جلسه بخش خصوصی دامپزشکی را بازوان توانای اداره در پیشگیری و کنترل بیماریهای مشترک بین انسان و دام معرفی کرد و گفت: همکاران شاغل در این بخش با بروز کردن آموخته ها و کسب دانش های روز دامپزشکی نقش بسیار مهمی در به حداقل رساندن بروز و شیوع بیماری های دامی دارند.

دکتر نجفلو بهره گیری از توان بخش خصوصی را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: دامپزشکی با رسالتی که دارد تلاش کرده با تمرکز‌ زدایی از توان بخش خصوصی استفاده کند و بسیاری از امور خود را واگذار کرده است.

این مقام مسئول مزایای واگذاری امور به بخش خصوصی را اشتغال‌زایی دانست و افزود: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و همت کارکنان بخش دولتی تلاش کرده‌ایم تا به بیماری‌های دامی مواجه نشویم و اگر امروز امنیت لازم در حوزه بیماری های دامی برقرار است ناشی از همکاری بخش دولتی و خصوصی در جلوگیری از بروز و شیوع بیماری ها دامی می باشد.

دکتر نجف لو ضمن تقدیر از فعالیتهای بخش خصوصی در شهرستان گفت: عملکرد بخش خصوصی فعال در حوزه دامپزشکی را رصد می کنیم و از نزدیک با مشکلات و تنگناهای موجود در فعالیت های آنان آشنایی داشته و سعی در آن داریم تا با ارائه راهکارهایی مناسب و کاربردی موانع و مشکلات را رفع نماییم.

در پایان این جلسه اعضای شرکت کننده ضمن ارائه پیشنهادات خود، نسبت به پیگیری درخواستها خصوصاً تعرفه های دامپزشکی در حوزه بخش خصوصی تأکید کردند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
0
2
چه بازویی که من پس از 24 سال کار صادقانه درمانگاهی مبتلا به تب مالت شدم و خانه نشین آن وقت نه از شبکه و نه اداره کل با وجود اطلاع از بیماری بنده نه تنها هیچ گونه دلجویی یا کمک درمانی و...نشده بلکه فقط تلفن میزنند که دکتر گزارش ماهیانه ات را نیاوردی.....واقعا به حال خودم تاسف خوردم با این مدل اهمیت و قرب داشتن بخش خصوصی در مقابل همکاران بخش دولنی
نظر شما
ادامه