کد خبر: ۵۴۴۴۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از کارخانه شیر پگاه:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: برای اولین بار بعد از حدود ۲۱ سال به منطقه خاورمیانه که متشکل از ۲۰ کشور هستند دعوت شده‌ایم که ان‌شالله با کشورهای اردن، قطر، لبنان و امارات نیز این پروتکل بهداشتی را امضاء خواهیم کرد ...
 
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از کارخانه شیر پگاه گفت: طرح ملی ارتقاء کیفیت بهداشتی شیرخام در دستور کار این سازمان قرار دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر ولی الله واعظی» مدیر کل دامپزشکی استان تهران و هیئت همراه در مورخ 4/10/98 از کارخانه شیر پگاه تهران بازدید کردند .

در این بازدید رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اهمیت فوق العاده شیر افزود: شیر تنها فراورده ای است که از آن صدها محصول تولید می شود و هیچ جایگزین دیگری نمی توان برای آن یافت.

دکتر رفیعی پور گفت: حدود 40 نوع محصول تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور صادر می شود که شیر رتبه نخست  را در صادرات از آن خود کرده است .

این مقام مسئول گفت: ما در کل کشور 400 کارخانه شیر پاستوریزه داریم که خوشبختانه 26 کارخانه دارای کدIR هستند که این کد در واقع نقطه اتصال به صادرات می باشد.

وی با اشاره به وجود 1600 مرکز جمع آوری شیر در سطح کشور گفت: این مراکز کاملا تحت نظارت و قوانین سازمان دامپزشکی کشور درحال فعالیت هستند و در خدمت کارخانه  های شیر کشور هستند.

دکتر رفیعی پور گفت: خوشبختانه  ما در سالهای اخیر در بحث تولید شیر و محصولات لبنی به نقطه ای رسیده ایم که مازاد تولید داریم و باید با برنامه ریزی های دقیق و مدون در بحث صادرات، حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: رویکرد سازمان دامپزشکی در بحث صادرات فراورده های خام دامی کاملا شفاف و روشن است و این سازمان با دستورالعمل های جدید و تسهیل صادرات و اعمال استانداردهای بین المللی، سعی در کمک به این مهم دارد.

وی گفت: در همین راستا توانسته ایم با 20 کشور پروتکل بهداشتی امضا کنیم و برای اولین بار بعد از حدود 21 سال به منطقه خاورمیانه که متشکل از 20 کشور هستند دعوت شده ایم که انشالله با کشورهای اردن، قطر، لبنان و امارات نیز این پروتکل بهداشتی را امضاء خواهیم کرد.

دکتر رفیعی پور در پایان گفت: به زودی شاهد اجرای طرح ملی ارتقاء کیفیت بهداشتی شیر خام در سطح کشور خواهیم بود که این طرح در نهایت باعث افزایش سطح کیفیت شیر و محصولات لبنی خواهد شد .

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
2
7
همون طرح ارتقا کیفیت مرغ را براه انداختید و عملا شکست خوردید. دیگه بس کنید از این طرح های ناامید کننده براه نیندازید.
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
6
1
چرا مراکز واکسیناسیون واکسن رو مستقیما به دست دامدار نمیدن؟ مگه فرقی داره با دارو؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
آفرین به این سواد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
2
9
با سلام
رییس محترم سازمان در بازدید از پگاه: طرح ملی ارتقای کیفیت بهداشتی شیرخام بزودی ابلاغ میشود
رییس سازمان در بازدید از تلاونگ:طرح ملی ارتقای کیفیت بهداشتی تخم مرغ بزودی ابلاغ می شود
خرداد ماه سال جاری: ابلاغ طرح ملی ارتقای کیفیت بهداشتی گوشت مرغ و نتیجه ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
برای مردم و ما نتیجه ندارد
اما برای عده ای نان دارد
نظر شما
ادامه