کد خبر: ۵۴۵۰۷

کشف و معدوم سازی بیش از 3 تن کله و پای مرغ غیر بهداشتی در گشت کنترل و نظارت بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان قدس

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قدس، «دکتر کریمی» رئیس این اداره با اعلام این خبر افزود : پس از کنترل و نظارت دقیق کارشناسان این شهرستان و رصد اماکن مشکوک به عرضه فراورده های خام دامی غیر مجاز، بازرسان این اداره با متوقف کردن یک دستگاه کامیونت ایسوزو موفق به کشف بیش از 3 تن کله و پای مرغ شدند که به صورت فله در سطح شهرستان عرضه می گردید.

دکتر کریمی افزود : این اقدام توسط گروه نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان قدس انجام شد که پس از بررسی های لازم و مشخص شدن انقضای تاریخ مصرف این فرآورده ها، نمونه برداری های لازم انجام و موارد به آزمایشگاه مواد غذایی دامپزشکی استان ارسال شد.

وی افزود : نتایج آزمایشات نشان داد که بارمیکروبی این محموله بیش از حد مجاز بوده لذا دستور معدوم سازی آن از مراجع قضایی صادر و پس از معدوم سازی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

این مقام مسئول در پایان با اعلام شماره تلفن 46803036 اعلام کرد که شهروندان هر گونه گزارش و تخلفی را در زمینه عرضه غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی با این اداره درمیان گذارند تا کارشناسان این اداره سریعا در این خصوص رسیدگی انجام دهند.

 
نظر شما
ادامه