کد خبر: ۵۴۵۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: دلفیناریوم برج میلاد برای فعالیت خود از سازمان دامپزشکی مجوزی دریافت نکرده است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر ولی‌الله واعظی» درخصوص کسب مجوز دلفیناریوم برج میلاد از این سازمان برای نگهداری پستاندارن دریایی گفت: این مجموعه از ما مجوز کسب نکرده است.

وی با اشاره به اینکه براساس قانون متولی بهداشت طیور و دام سازمان دامپزشکی شناخته می‌شود، اظهار داشت: برای دریافت مجوز اجازه به کار چنین مجموعه‌ای نیاز به کسب مجوز رسمی از این سازمان است.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران با اظهار بی‌اطلاعی از  مرگ یک دلفین در دلفیناریوم برج میلاد، خاطرنشان کرد: کارشناسان این سازمان در حال بررسی علت مرگ این دلفین هستند .
 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
3
1
کارشناسان سازمان دامپزشکی بطور کلی چه آگاهی و تجربه ای از پستانداران دریایی دارند !!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اینها که رای منفی داده اند منظورشان این است که در سازمان دامپزشکی متخصص بیماریهای پستانداران دریایی داریم !!؟؟ یا ممکن است بعضی از آنها یکی دو باری یک دولفین را از نزدیک دیده باشند !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
1
2
متاسفانه در اين خبر موارد نادرستي براي خوانندگان عنوان شده اول اينكه اگر شما از مرگ آن خبر نداشتيد پس چكونه آن را بررسي مي كنيد دوم اينكه شما متاسفانه كارشناسي را كه حتي بتواند به اين دلفين نزديك شود و دانش آن را در اختيار داشته باشد نداريد پس چكونه آن را كالبدگشايي ميكنيد كه علت مرگ را تشخيص دهيد و چرا اساسا هميشه نقش بخش خصوصي را انكار ميكنيد سوم اينكه در همايش سال گذشته كليه كاركنان شما مهمان اين دلفيناريوم بوده اند كه تصاوير آن در سايت ها وجود دارد كمي كم لطفي ميفرماييد
نظر شما
ادامه