کد خبر: ۵۴۵۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

معاون توسعه و مدیریت منابع اداره‌کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از شبکه دامپزشکی شهرستان کیار گفت: تلاشگران عرصۀ دامپزشکی، خدمت‌رسانان واقعی و بی‌منت هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط ‌عمومی اداره‌‌کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، معاون توسعه و مدیریت منابع به همراه مسئول امور شهرستان‌ها، مسئول امور اداری، رفاه و پشتیبانی و مسئول کارگزینی اداره‌کل دامپزشکی استان از شبکه دامپزشکی شهرستان کیار بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید، معاون توسعه و مدیریت منابع اداره‌کل دامپزشکی استان در نشست صمیمی با کارکنان شبکه دامپزشکی کیار به اهمیت خدمت به خلق و انجام کار و تلاش بی‌منت اشاره کرد و گفت: تلاشگران عرصۀ دامپزشکی، خدمت‌رسانان واقعی و بی‌منت هستند.

«اسماعیل دوستی ایرانی» افزود: زحمت‌کشان و فعالان عرصۀ دامپزشکی در خدمت‌رسانی به محرومان، دامداران و عشایر در دورترین نقاط کشور در خط مقدم قرار دارند و زحمات فعالان عرصۀ دامپزشکی قابل توجه و درخور تقدیر است ولی متأسفانه این فعالیت‌های تلاشگران عرصۀ دامپزشکی در جامعه، آنگونه که باید، دیده نمی‌شوند.

معاون توسعه و مدیریت منابع اداره‌کل دامپزشکی استان بیان داشت: تنها چیزی که قوت قلب دامپزشکان است، همان جملۀ معروف و اساطیری بزرگان است که گفته‌اند: «به اهل زمین رحم کنید تا اهل آسمان به شما رحم کنند.

در ادامه، وی با هیئت همراه از تمام قسمت های شبکه دامپزشکی این شهرستان بازدید، نواقص و کمبودها را از نزدیک مشاهده و جهت رفع آنها، اعلام آمادگی کردند.

در پایان، کارکنان دامپزشکی شهرستان کیار، صحبت‌ها، پیشنهادها و انتقادهای خود را مطرح و به بحث و تبادل نظر پرداختند و مقرر شد، مسائل و مشکلات مطرح شده در حد مقدور برطرف شوند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
حکیم مهر بزرگوار.خواهشا دیگه این عناوین را نگذارید مگر زن و بچه ما باد هوا می خورند آخه بی مزد و منت ینی چی?معنی اش این هست که احتمالا ما مجنونیم و همین جوری برای رضا خدا کار می کنیم بهتر است بطور مثال از عواقب عدم واکسیناسیون تب مالت و میزان خسارت ان در سلامت جامعه با ذکر ارقام برای یادآوری اهمیت دامپزشکی استفاده کرد مدام بگیم سربازان گمنام چه فایده ای داره
غریب آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
سلام بر آقای دکتر دوستی همکار توانا و روشن فکر ‌. افسوس که نامردان کمرت را خم کردند و خنجر از پشت زدند .
نظر شما
ادامه