کد خبر: ۵۴۵۷۵
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
 
 

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان در جلسه هم اندیشی مسئولان فنی بهداشتی دامپزشکی کردستان با انتقاد شدید از برخی اظهار نظر افراد ناآگاه در مورد ماهیت حضور مسولان فنی در واحدهای تولیدی، گفت: پیام خروجی این جلسه، حمایت قاطعانه مدیریت اداره کل دامپزشکی کردستان از مسولان فنی بهداشتی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر مجتبی ورمقانی» در دیدار صبح روز گذشته با تعداد کثیری از مسئولان فنی بهداشتی گفت: جلسه امروز به پاس قدردانی از زحمات شبانه روزی مسئولان فنی بهداشتی مستقر در واحدهای تولیدی تحت نظارت اداره کل برگزار شده و مدیرکل دامپزشکی وظیفه می داند از زحمات این عزیزان که نقش مهمی در ارتقا سطح بهداشت و سلامت جامعه دارند، تشکر و قدردانی نماید.

وی افزود: در سال ۹۵ و در ابتدای استقرار تیم مدیریتی جدید در اداره کل، بسیاری از واحدهای تولیدی تحت نظارت در استان فاقد مسئول فنی بودند، به طوری که برخی واحدها سالها بدون مسئول فنی نسبت به تولید محصول اقدام می کردند که این مدیریت با تلاش شبانه روزی و علی رغم تمام سختی ها و فشارها، به حمدالله از سال ۹۵ تاکنون اکثریت واحدهای تولیدی دارای پروانه بهداشتی و نیز مسئول فنی هستند و با واحدهایی که قانون را رعایت نکنند برخورد کرده و خواهیم کرد.

ورمقانی در ادامه گفت: کارفرمایان استان کردستان در واحدهای تولیدی تحت نظارت، شریف، قانون پذیر و همراه هستند.

وی افزود: همانطور که رییس محترم سازمان دامپزشکی کشور اعلام فرمودند، نقش مسولان فنی در مزارع تکثیر و پرورش آبزیان یک نقش مهم و برجسته بوده و حضور این عزیزان در این واحدها کاملا قانونی بوده ولی متاسفانه عده از روی ناآگاهی سعی در تشویق اذهان عمومی دارند.

ورمقانی تصریح کرد: مدیرکل دامپزشکی کردستان در سه سال اخیر مرتباً با مسئولان فنی در بازدیدهای سرزده دیدار و یا در جریان مشکلات آنان از طریق فضای مجازی قرار گرفته است و بارها بصورت خصوصی با این عزیزان و نیز کارفرمایان جلسه برای حل مشکلات برگزار کرده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان خاطرنشان کرد: پیام خروجی این جلسه حمایت قاطعانه مدیریت اداره کل از مسئولان فنی بهداشتی و انتقاد از اظهار نظر و حرکات اخیر عده ای در خصوص مسئولان فنی مراکز تکثیر و پرورش آبزیان است.

در این جلسه تعدادی از مسئولان فنی و نیز رییس انجمن صنفی مسئولان فنی بهداشتی به بیان مشکلات خود پرداختند.

در انتهای این دیدار از مسئولان فنی مستقر در مراکز تکثیر  و پرورش آبزیان استان و نیز  ۷ نفر از مسئولان فنی بهداشتی که بر اساس نظر شورای فنی اداره کل، نمونه شناخته شده اند با اهدا لوح و هدایای تقدیر به عمل امد.

اسامی مسئولان فنی بهداشتی که صبح امروز و در مراسمی با حضور مدیرکل دامپزشکی مورد تقدیر قرار گرفتند، عبارتند از:

 1. دکتر غلامرضا اردلان، مسئول فنی بهداشتی مجتمع ایمان طیور

 2. دکتر ارسلان جمشیدی، مسئول فنی مرغ مادر واروک

 3. دکتر شاهین محمدی، کشتارگاه طیور سنندج

 4. دکتر سینا عباس زاده، کشتارگاه دام سنندج

 5. بهاالدین حسین زاده، سردخانه نگهداری سقز مقدم

 6. حسن محمدی، میدان دام قروه

 7. شهاب امینی، زردانه گستر غرب

 8. دکتر نیما نریمانی، مرکز تکثیر و پرورش ماهی دیوزناو

 9. دکتر فرهاد یوسفی، مرکز تکثیر و پرورش ماهی پالنگان

 10. دکتر هوشمند حاجی خسروی، مرکز تکثیر وحدت

 11. دکتر سامان حیدری، مسئول فنی بهداشتی گاوداری هزار راسی روزچنگ

12. دکتر کامروز کابلی، رئیس انجمن صنفی ناظران بهداشتی

 
 
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
4
2
پس رئیس نظام دامپزشکی کو؟ انتخاب نمونه ها و حتی یک انجمن صنفی بدون حضور رئیس نظام دامپزشکی؟ ...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
2
1
درود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
9
یعنی حتی یک خانوم مسئول فنی شایسته تقدیر نداشتند واقعا که آقایون چقدر خودشون تحویل میگیرن
ناشناس
|
Japan
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
3
3
نظام دامپزشکی رو دعوت نکردن و وقتی رئیس انجمن از نظام دامپزشکی و رئیس قبلی و فعلی آن به نیکی یاد کردن و از اداره انتقاد واکنش شدیدی رو هم به همراه داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
مطمن هستید که خواب ندیدین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
بنده در جلسه بودم واین مطلب کذب محض است . فقط از اقدامات اداره کل همگی تقدیر کردند.نظام دامپزشکی کردستان هم در دوره گذشته و هم دوره فعلی منفعل ترین نظام دامپزشکی در کشور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
ما که در استان دیگر هستیم از زاویه زیاد دو مقام استان مطلعیم.کاش بجای حرکات دوربین پسند ، مشکلات دو سازمان در استان حل میشد.که البته این مشکل بیشتر ریشه در تجربه دارد.کاش مدیرکل محترم با تجربه تر عمل کنند.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
1
3
احسنت،بالاخره يك مدير خوب تو اين كشور ديديم،دمش گرم با اين حمايتش،مديران ديگه كجا هستن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
خواب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
1
1
اقدام هوشمندانه ای است سایر ادارت کل نیز اینگونه دفاع کنند تا رییس اتحادیه ماهی سردآبی کشور متوجه سخنان غیر قانونی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
1
6
بیشتر در حد تبلیغات بود و سرکوب خانوم ها و مرد سالاری اداره کل و انجمن ...
اداره کل و انجمن فقط از آقایون حمایت کردن و تلاش های بانوان رو نادیده گرفتن.
البته رئیس انجمن از این اقدام انتقاد کردن و یه قول هایی هم دادن...
تا ببینیم رئیس انجمن چکار می خوات بکنه...
البته رئیس انجمن انسانی زحمت کش و صریح اللهجه هستن و خوب از بعضیا انتقاد کردن...
از زحمات رئیس قبلی نظام ، رئیس کل نظام و آقای زاهدی تشکر کردن و در برابرش از سازمان و برخی افراد انتقاد کردن و این موجب حساسیت در جلسه شد...
دکتر پویا علی محمد زاده
|
Germany
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
2
5
اقدام مدیر کل محترم دامپزشکی استان کردستان در تشکیل جلسه هم اندیشی و برسی مسائل و مشکلات مسئولین فنی ارزشمند و قابل تحسین است. ان شاء الله این حمایت ها مستمر باشه. البته بنده اعتقاد دارم زمانی قوی تر خواهیم بود که اداره کل، نظام و انجمن صنفی در کنار هم جهت حفظ و صیانت از حقوق مسئولین فنی مراکز موضوع ماده ۲ ایین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی تمام تلاششان را بکنند. زیرا این حمایت در نهایت منجر به اطمینان خاطر مسئولین فنی جهت انجام وظایف محوله به نحو احسن خواهد شد که خروجی ان ارتقای سطح بهداشت عمومی و سلامت جامعه خواهد بود.
جناب اقای دکتر کابلی رییس محترم انجمن صنفی هم گزارش عملکرد انجمن و امارهایی رو ارائه کردند. البته در یک جایی به نظر بنده لغزشی داشتند که نمیبایست در جلسه مطرح میکردند. موضوع انقدر بزرگ و پیچیده نبود که برخی ان را در بوق و کرنا میکنند.
دوست عزیزی هم که فرمودند نظام دامپزشکی استان کردستان در این دوره منفعل ترین نظام است یقینا در اشتباه محض و هستند و خود را به خواب زده اند و نمیخواهند حقایق را ببینند و سعی دارند از اب گل الود ماهی بگیرند. و توصیه میکنم کمی منصف باشند و اگر مشکلی دارند شخصا حاضرم با ایشان تلفنی یا حضوری صحبتی داشته باشم و دلیل این دیدگاه را جویا شوم. گرچه اعتقاد دارم هیچگاه نمیتوان همه را راضی نگه داشت و همیشه عده ای ناراضی هستند.
در رابطه با عدم انتخاب همکاران خانم بعنوان مسئول فنی برتر بنده هم اعتقاد دارم بهتر بود شورای فنی اداره کل از بین خانم ها هم مسئول فنی برتر انتخاب میکردند.
برای همکارانی که بعنوان مسئول فنی برتر انتخاب شدند ارزوی توفیق روزافزون در تمامی مراحل زندگی را دارم.واقعا حقشون بود.
در پایان هم پیشنهاد میکنم عده ای بر طبل دشمنی و تفرقه اندازی بین اداره، نظام و انجمن نکوبند چرا که در اخر همکاران متضرر خواهند شد.
دبیر شورای نظام دامپزشکی کردستان
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
4
خروجی این جلسات کاملا هیچ و الکیه!فقط میشه گفت شناسایی چهره ها و صرف یه میان وعده!!تمام.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
1
با نگاهی دقیق مشخص است تمام پیامهای تائید جلسه و تحسین اقدام و انتقاد از گفته آقای دکتر کابلی در فاصله ساعت 9:28 الی 9:40 تاریخ 11/10/98 توسط یک نفر نوشته شده که همه همکاران استان می دانند توسط چه کسی نوشته شده است . آخر انکار چرا همه افراد حاضر در جلسه می دانند که رئیس انجمن از رئیس نظام و فعالیت آن تقدیر کرد و حتی در جلسه هم با ایشان به نحوی برخورد شد.
کارمند اداره کل امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
0
دکترورمقانی بدون شک یکی از متواضع ترین وباسواد ترین وپرقدرت ترین مدیران کل استان وحتی کشور است نفوذ ایشون ببینید چه اتفاقاتی در اداره کل رو رقم زد که همه همکاران رو خوشحال ویه عده دغلکار روناراحت کرده به هر دری میزنند ضربه بهش بزنند خداشاهده من اصلا هیچ چیزی ندارم که چاپلوسی کنم ولی حقایق رو بگید نمک شناس باشیم
تیلازن
|
Australia
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
سلام دوستان مدیدیت ورمقانی یه نعمته از همه لحاظ برای یه اداره متروکی مثل دامپزشکی که ایشان باعث شد کارمندان چشم ودهنشان یه پولی ببینه جدای از اینکه از نظر شخصیتی .........
نظر شما
ادامه