کد خبر: ۵۴۵۸۰

رییس شبکه دامپزشکی مریوان از کشف و ضبط ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم جگر منجمد مرغ که فاسد شده بود در این شهرستان خبر داد و گفت: با حکم مقام قضایی این فرآورده پروتئینی فاسد معدوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از انتهاج، رییس شبکه دامپزشکی مریوان از کشف و ضبط ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم جگر منجمد مرغ فاسد در این شهرستان خبر داد و گفت: با حکم مقام قضایی این فرآورده پروتئینی فاسد معدوم شد.

«دکتر مسعود خاتمی»، اظهار کرد: بازرسان شبکه دامپزشکی در بازرسی یکی از مراکز نگهداری فرآورده‌های خام دامی این مقدار جگر منجمد مرغ تاریخ منقضی شده را کشف کردند.

وی با اشاره به حجم بالای محموله کشف شده، افزود: جگرهای فاسد شده با پنج خودرو به یک مکان مناسب حمل و در آنجا به طور کامل معدوم سازی شد.

رییس شبکه دامپزشکی مریوان خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این محموله براساس ارزیابی کارشناسان بیش از ۲۷۰ میلیون ریال بود که با حضور به موقع بازرسان شبکه دامپزشکی از ورود این محموله فاسد به بازار جلوگیری شد.

وی یادآور شد: بازدید بازرسان شبکه دامپزشکی از همه مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در شهرستان از قبیل سردخانه‌ها، کشتارگاه دام و طیور، قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، رستوران‌ها، مراکز تهیه غذای آماده و کبابی‌ها به صورت مستمر ادامه دارد.

 

نظر شما
ادامه