کد خبر: ۵۴۶۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان از تدوین اولین اطلس گرده شناسی عسل در راستای تقلبات عسل، اصالت سنجی و قیمت گذاری واقعی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر محمد حق شناس» رئیس آزمایشگاه مرکزی این اداره کل در تشریح این خبر گفت: با پیشنهاد کارشناسان بخش آنالیز شیمیایی مواد غذایی این آزمایشگاه طرح تدوین اولین اطلس گرده شناسی عسل آغاز شد .

دکتر حق شناس افزود: با اجرای این طرح می توان منشا گیاهی و توپوگرافی واقعی عسل را به منظور اصالت سنجی و تشخیص تقلبات عسل مورد بررسی قرار داد و ضمن جلوگیری از بسیاری از تقلبات، شرایطی را فراهم کرد تا قیمت گذاری واقعی عسل امکان پذیر گردد.

رئیس آزمایشگاه مرکزی آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان در پایان خاطر نشان کرد: به منظور تدوین، چاپ و اجرای این اطلس در حال هماهنگی با مجامع علمی، قانونی، دستگاه های نظارتی و تشکل های مرتبط می باشیم که امیدواریم بتوانیم این اثر را به زیور چاپ آراسته و در اختیار مجامع علمی و کارشناسی کشور قرار دهیم و به زودی این حرکت بزرگ به عنوان یک برگ زرین در آلبوم افتخارات اداره کل دامپزشکی استان اصفهان به ثبت خواهد رسید.
 

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین ترابی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
1
2
داشتن چنین همکاران جوان،دلسوز و دقیق و مطلعی در دامپزشکی کشور باعث افتخار و کسب آبرو برای دامپزشکان ایران است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
0
من شاگردی میکنم خدمتتون
نظر شما
ادامه