کد خبر: ۵۴۶۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

 «دکتر اشکان زرگر» مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور و همکاران آن دفتر روز چهارشنبه 11 دی ماه با سفر به استان البرز از کارخانجات دارویی واقع در شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد بازدید به عمل آوردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این بازدید «دکتر ضیایی» رییس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان البرز با اشاره به استقرار 43 کارخانه واکسن سازی، دارو، سموم، مکمل و مواد ضدعفونی کننده در استان البرز به تشریح عملکرد اداره تشخیص و درمان در حوزه نظارت ها و رصد و پایش تامین تا توزیع دارو، مواد بیولوژیک و ریز مغذی ها پرداخت.

 «دکتر اشکان زرگر» ضمن تقدیر از نظارت های دقیق اداره کل دامپزشکی استان البرز بر تولید و توزیع دارو، واکسن و مواد بیولوژیک، اظهار داشت: لازم است با روندی رو به جلو، اصول بهینه تولید در صنعت داروسازی استان  (GMP) بصورت کامل مستقر گردد و در فرآیند تولید کارخانجات، عدم ایجاد مخاطره برای سلامت و بهداشت دام در دستور کار ناظرین مسئولین فنی قرار گیرد و این نظارت ها توسط استان تداوم یابد.

وی ضمن برشمردن مشکلات تحریم های ظالمانه علیه کشورمان در زمینه تجارت بین المللی، افزود: در صدد استفاده از ظرفیت های علمی، فناوری و تجاری و مذاکره و توافق با تامین کنندگان و تولیدکنندگان مواد اولیه دارو و واکسن های دام و طیور در کشور های اروپای شرقی و جنوب شرقی آسیا هستیم.

دکتر زرگر تصریح کرد: از دیگر برنامه های دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور، حمایت از شرکت های دانش بنیان در زمینه تحقیق و توسعه تولید بذرهای مورد نیاز واکسن برای رفع نیاز دامپزشکی و قطع وابستگی به کشورهای صاحب فناوری در این حوزه می باشیم.

 
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر رضایی
|
Germany
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
0
5
درود بر دکتر جمال نجفی عزیز که همواره روحیه پرکار و تخصصی در زمينه تولید دارو و خوراک دام داشته و همواره بعنوان یک دامپزشک پاتولوژیست موفق درعرصه های فنی و تكنولوژيك ،مثال زدنی هست.موفق باشید...
نظر شما
ادامه