کد خبر: ۵۴۶۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

کلاس آموزشی «مدیریت سقط جنین در گوسفند» همراه با امتیاز بازآموزی با تدریس «دکتر محمد نوری» در تاریخ پنجشنبه ۹۸/۱۰/۱۹ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در محل سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان کرمان با پذیرایی شام شب برگزار می گردد.

هزینه ثبت نام 100 هزار تومان می باشد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
0
3
دکتر نوری استاد برجسته ای هستند و بسیار قابل احترام. اما ایشان متخصص بیماریهای داخلی دامهای بزرگ هستند نه بیماریهای تولید مثل و مامایی! بنابراین:
اولا" که ایشان خود نباید چنین مبحثی را قبول میکردند.
ثانیا" پر واضح است که دست اندرکاران چنین کلاسی با دعوت از دکتر نوری برای تدریس یک مبحث غیر مرتبط به دکتر نوری، تنها جهت بازارگرمی چنین جلسات و کشاندن افراد بیشتری به آن است!
دکتر نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
0
0
خدمت دوست محترم که این مطلب را بیان کردندباید بگویم بحث اشکال عفونی سقطها و ورم پستان در تمام دانشکده های پیشرفته توسط اساتید داخلی دامهای بزرگ تدریس میشود حتی امروزه در بحث سقط به اختلالات متابولیکی مرتبط با این مشکل در بخش بیماریهای متابولیک وسیعا پرداخته میشود. بعنوان مثال وقتی کبد چرب تدریس میشود و به نقش NEFA در تضعیف اووسیت میرسیم و یا تاثیر آنرا روی آمبریو بررسی میکنیم باید از یک ماما تقاضا کنیم اینرا بیان نماید؟. یا هنگامی که SARA تدریس میشود و تاثیر LPS حاصله از آن روی جنین وسقط باید بیان شود از یک متخصص مامایی باید دعوت شود؟. مشکل این است که سیستم آموزشی ما فرسوده است و بدلایل مختلف حاضر به اصلاخ نیست. دوست من خانم پرفسور مورین بیشترین تحقیقات خود را در ورم پستان دارد ایشان در بخش داخلی دامهای بزرگ دانشکده دامپزشکی الینویز هستند و از بهترین های ورم پستان در دنیا میباشد بنده یکسال تمام کلاسهای ایشان را حضور داشتم و متاسفانه باید بگویم که نحوه برخورد ایشان با ورم پستان بسیار با آنچه که ما انجام میدهیم میباشد. من به شما اشکال نمیگیرم که بر من خورده گرفتید لطفا به فایل تدریس شده مراجعه کنید میبینید مباحث مورد بخث در هیچ دانشکده ای از مملکت ما به این صورت مورد بحث واقع نشده است.در این جلسه بسار کوتاه در ارتباط با Fetal programming ،مرگ و میر آمبریو و سقط های عفونی بخث بععمل آمد که همگی میتواند توسط یک اینترنیست مورد بحث قرار گیرد. آیکاش این دوست عزیز به ایرادت علمی این کلاس میپرداختند تا اینکه مدرس آن چه کسی باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
0
0
بنده در این کارگاه شرکت داشتم و بعد از خارج شدن از کلاس تمام دانستهایم از سقط تغیر کرده بود و متوجه شدم در این 20 سال خدمت چقدر به خطا رفتم. بحث بسیار عمیق و عالمانه بود. باید بگویم از بهترین کلاس هایی بود که نظام بر گزار کرده بود. با اینکه وقت کم بود و لی کلاس پر بر بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
0
0
لطفا از ایشان بیشتر دعوت شود کلاس عالی بود
نظر شما
ادامه