کد خبر: ۵۴۶۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: نامه‌ای در مورد علت مرگ دلفین و نظارت از مجموعه دلفیناریوم به سازمان دامپزشکی و محیط زیست ارسال کرده‌ایم ولی تاکنون پاسخی نداده‌اند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «زهرا صدراعظم نوری» رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره آخرین بررسی‌های انجام گرفته در مورد مرگ یک دلفین در مجموعه دلفیناریوم برج میلاد، اظهار داشت:‌ شورای شهر در حال بررسی ابعاد این موضوع است تا جزئیات بیشتری در این زمینه به دست آید.

وی افزود: نامه‌ای رسمی در کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران به سازمان دامپزشکی و محیط زیست ارسال کرده‌ایم تا سازمان دامپزشکی در مورد علت مرگ و شرایط جسمی دلفین قبل از فوتش و  سامان محیط زیست در مورد اینکه آیا به مجموعه دلفیناریوم مجوز داده یا خیر و چه زمان‌هایی نظارت انجام گرفته، پاسخ دهند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ یک از سازمان‌های دامپزشکی و محیط زیست پاسخی به نامه ارسال شده از کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهرنداده‌اند.

نوری گفت: همچنین از سوی سازمان محیط زیست شهرداری تهران پیگیر این موضوع هستیم و در صورتی که نتیجه‌ای حاصل شود آن را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
"نامه شورای شهری ها" دیگه چه ملغمه اره؟!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
...................... ايشون فرمودند كه اصلا اون دلفيناريوم مجوز نداشته بنابراين كاراش كلا تخلف بوده
نظر شما
ادامه