کد خبر: ۵۴۷
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
پیش از این نیز دکتر آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی خبر از تأسیس شرکت بازرگانی بین المللی با نام نظام سبز صبا داده بود که مدیر عامل آن و صندوق تعاون رفاه هر دو استعفا داده و سایر تصمیم گیرندگان آن شرکت هم با استعفا از این سازمان رفته و این شرکت کار خاصی انجام نداده است. از سویی دیگر علاقه دکتر آقامیری به رنگ سبز که امضاهای ایشان را رنگ بخشیده و در شرکت های این سازمان متبلور است هم از نکات قابل تأمل و توجه است...
25qzl2w
سازمان نظام دامپزشکی در راستای اجرای ماده 19 آئین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی مصوب هیأت محترم وزیران به منظور اعمال نظارت بهینه بر فعالیت مسئولین فنی بهداشتی و عدم ایجاد وابستگی مالی آنها به صاحبان واحد تحت نظارت، دریافت وجه از واحدها و پرداخت حقوق مسئولین فنی بهداشتی اقدام به تأسیس شرکتی عام المنفعه تحت عنوان شرکت خدماتی تامین نیروی انسانی نظام سبز سلامت  درجهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمانها، ادارات و شرکتها در امور اداری، مالی، خدماتی و نیروی متخصص در زمینه‌های بهداشتی و دامپزشکی و نظارت بهداشتی بر دام و فرآورده‌های دامی نموده است.
بر اساس این گزارش 98% سهام این شرکت متعلق به سازمان نظام دامپزشکی و 2% نیز متعلق به صندوق تعاون و رفاه این سازمان می‌باشد،
این گزارش می‌افزاید با  تشکیل جلسات متعدد کارشناسی توسط سازمان دامپزشکی کشور و سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران دستورالعملهای اجرایی این شرکت تدوین و جهت اجرا به استانها ابلاغ گردیده است، که بر اساس آن با همکاری مدیران دامپزشکی کشور در دولت خدمتگذار و عدالت محور از تاریخ 14 مهر روز ملی دامپزشکی تا سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) کلیه ناظرین بهداشتی تحت پوشش این شرکت قرار خواهند گرفت.
 
توضیح حکیم مهر -  گفتنی است تأسیس این شرکت که اکنون در زیرزمین سازمان نظام دامپزشکی فعالیت می کند و به طور رسمی مدیر عامل ندارد یکی از تصمیماتی است که اگر به نتیجه برسد اثر خوبی برای صنف دامپزشکی خواهد داشت. اما با توجه به آنکه آمد و رفت های مکرر و استعفاهای پی در پی در صندوق تعاون و رفاه این صندوق را از اهداف خود دورکرده است بیشتر سهام این شرکت به سازمان نظام دامپزشکی اختصاص داده شده و تنها 2 درصد سهم صندوق تعاون و رفاهی است که باید قاعدتاً مطابق اهداف اساسنامه این کار را تحت نظارت خود داشته باشد. لازم به ذکر است که پیش از این نیز دکتر آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی خبر از تأسیس شرکت بازرگانی بین المللی با نام نظام سبز صبا داده بود که مدیر عامل آن و صندوق تعاون رفاه هر دو استعفا داده و سایر تصمیم گیرندگان آن شرکت هم با استعفا از این سازمان رفته و این شرکت کار خاصی انجام نداده است. به نظر می رسد سازمان نظام دامپزشکی لازم است قدری بیشتر به اصول راهبردی مدیریت توجه نموده و به چشم انداز و برنامه ریزی بیشتر اهمیت دهد تا این شرکت و کارکنان آن هم به سرنوشت حدود 30 نفری که تاکنون در دوره مدیریت رئیس فعلی نظام دامپزشکی از این سازمان رفته اند دچار نشود! از سویی دیگر علاقه دکتر آقامیری به رنگ سبز که امضاهای ایشان را رنگ بخشیده و در شرکت های این سازمان متبلور است هم از نکات قابل تأمل و توجه بوده و احتمالاً سیادت ایشان دلیل این علاقه است که در این صورت بسیار امری مبارک و قابل تکریم می باشد.
 
 
 
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام
|
-
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۶
0
1
میشه برای من شماره تلفن شرکت نظام سبز سلامت رو بفرستید؟؟
ممنون میشم.
----------
|
-
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰
0
1
من می دونستم که تو هنوز آدم نشدی چون آدم پستی هستی ! و بزرگترین خائن به صنف دامپزشکی! آنقدر با نظام دامپزشکی لجاجت کن تا بترکی! من نمی دونم تو با آقامیری مشکل داری یا با نظام دامپزشکی ؟ البته که مشکل تو با آقامیری چون تو رو آدم حساب نمی کنه! راستی بالاخره با اون مناظره کردی یا نه!!!!!!!!!!!!!!!!!! تو همچنان به تخریب های خودت ادامه بده اما خوشم می آید که آقامیری تو به حساب نمی آره و کارشو داره انجام می ده! درود بر آقامیری و نفرین بر دشمنانش!بترکه چشم حسود!
بهنام
|
-
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۰
0
5
1-رييس نظام سبز سلامت كيست و آيا در مشاغل قبلي ايشان يك ساعت هم با حرفه دامپزشكي برخورد داشته اند يا نه؟
2-در خصوص عدم وابستگي مالي مسوولين فني فرق بين دريافت مستقيم حقوق از واحد توليدي با دريافت غير مستقيم حقوق از همان واحد توليدي بعد از كسر پنج درصد كارمزد نظام سبز چيست؟
3-دقيقا شفاف سازي نشده كه نظام سبز سلامت در ازاي دستمزدي كه ميگيرد چه خدمات تخصصي انجام ميدهد ؟
4- اگر نظام سبز سلامت تا اين حد مفيد بوده و به نفع ناظرين بهداشتي است چرا اجراي آن اجبار شده و به اختيار و صلاحديد ناظرين نمي باشد؟
5-چرا مسئولين دلسوز براي ارتقاي اين حرفه و حل اساسي اين مشكلات به راه حل هاي مهمتر و بديهي تر مثل كاهش ظرفيت هاي دانشگاههاي بي كفايت اقدام نمي كنند؟؟
پرسشگر
|
-
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۶
0
0
حال كه با تلاش شبانه روزي مسئولان دلسوز و افراد كار آزموده حرفه دامپزشكي ابرهاي ابهام از آسمان پهناور دامپزشكي كنار رفته و بعد از اتمام كليه روابط در سيستم اداري وپابرجاشدن ضوابط و محو رشوه و ارتشا وگرايشات باند مانندو حذف كاغذ بازيها ومقررات دست و پاگير وجلوگيري از خانه نشين شدن و كناره گرفتن پيش كسوتان و صاحبان فن دامپزشكي و بزرگ كردن نخبگان و جلو انداختن اصول ومتناسب كردن ظرفيت دانشگاهها علي الخصوص دانشگاه آزاد وتطبيق آموزه هاي دانشگاهي با نياز امروز دامپزشكي كشور به اين نتيجه رسانيده شده ايم كه تمام مشكلات دامپزشكي كشور در ارتباط مالي مسئولين فني و واحدهاي توليدكننده خلاصه شده و با نظام سبز رنگ سلامت حل خواهد شد اين سوال مطرح مي شود كه ارتباطات مالي توليد كنندگان با ديگر افراد مجموعه دامپزشكي كشور از قبيل كارمندان وكارشناسان وآبدارچيان و...چگونه قطع خواهد شد؟
saeid
|
-
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۶
0
0
به نظر من اگر سازمان نظام دامپزشکی قاطعانه در زمینه انعقاد قرارداد ها عمل نکند حیثیت دامپزشکان در جامعه از بین خواهد رفت
احمد
|
-
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
0
0
تنها کار مفیدی که سازمان پس از چندین سال میتونست انجام بده همین کاره نظام سبز سلامت بود که ظاهرا نمیتونه انجام بده.شاید در صدی که می خواد کمه.
حیف پولی که این هر ساله از ما به زور میگیرن.
حمید
|
-
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
1
باسلام.لطفابه مسولین نظام سبزسلامت بگین چرابااینکه کارفرماها(شرکت های بسته بندی ماهی ومیگو)سروقت پول به حساب اعلام شده توسط نظام دامپزشکی واریزميکنن ولی نظام سبزسلامت باتاخیرهای طولانی این پول روبه حساب مسولین بهداشتی واریزمیکنه؟ لطفاشماره تلفن شرکت نظام سبزسلامت رواعلام کنید
س
|
-
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
0
0
حقوقی که من در حال حاضر از شرکت میگیرم بیشتر از حقوق و مزایاییه که در صورت بستن قرارداد با نظام سبز خواهم گرفت!! چه توضیحی دارین؟ مگه آدم مریضه با این وصف با نظام قرارداد ببنده؟!
ح
|
-
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
0
0
من مدت 8 ماه است که با این شرکت قرارداد بسته ام و کارفرمای ما حقوق به حساب شرکت نریخته حالا که پول خود را از شرکت به عنوان کارفرمایی که قرارداد امضا کرده است درخواست می کنیم ......... این قراردادها یک قرارداد کاملا سوری است و ............ دستتان به هیچ جا بند نمیشود بنده توصیه می کنم با خود کارفرما به طور مستقیم قرار داد ببندید
اصغری
|
-
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
0
0
با سلام بنده از وقتی با شرکت قرارداد بستم حقوق خود را حداقل 3ماه دیرتر از زمانی که مستقیم از کارفرما می گیرم دریافت می کنم در صورتی که قبلا 3-4 روز از ماه که می گذشت می گرفتم و حقوقم کمتر از زمانی است که مستقیم قرارداد بسته بودم می خوام ببینم این پولی که شرکت به عنوان کارمزد کم می کنه و پولی که در طول سال بابت عیدی و سنوات و مرخصی ها نزد شرکت می مونه باهاش چه کار می کنن که حقوق بچه ها را دیرتر واریز می کنن
مسئله دیگر این شعاری که بابت تاسیس شرکت می دهند که وابستگی حقوق افراد از کارفرما قطع می شود کاملا اشتباه است چون هر ماه دائما ما باید به کارفرما التماس می کنیم که به شرکت حقوقمان را واریز کنند
در کل شرکت ......... بهتره مستقیما با کارفرما قرارداد ببندید
دامپزشک خوشحال
|
-
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
0
0
به نظر من ...به نفع خودتونه که به حرفم گوش بدین!!
بازرس
|
-
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
0
2
میگم چرا ما بازرسان بخش خصوصی اینقدر بی انصافیم؟چرا نمی خواهیم خیرمون به کسی برسه؟اونم نظام دامپزشکی عزیز که همگی میدونیم چقدر به ما خدمت کرده!!شبانه روز درحال ایجاد شرایط و موقعیت های استثنایی برای بچه هاست!بعنوان مثال بحث بنزین: مگه اونهمه سهمیه بنزین را که گرفتیم یادمون رفت نفری 4تا 9 لیتر بنزین در ماه مگه شوخیه؟!خوب این از کملات نظام فخیمه دامپزشکی نبود؟ویا همین اواخر همگی دیدیم که برای عقد قراردادهای نظام سبز به هر کدوم از بچه ها چندبار تلفن زده شد و ........ سعی در ....... به امضاء کردن قراردادها کردند خوب این دلسوزی نیست؟مگه چی میخواد این نظام عزیز دامپزشکی ؟بابا میگه بیاید تحت پوشش نظام جون سبز سلامت ، دندون طمع رو بکنید و از ایییییییینهمه پولی که در ماه از کارفرما می گیرید ناقابلی بدید به نظام سبز یه چند وقتی هم بزرگواری بکنید بگذارید این پول ها که پیش اونا باشه بگذارند توی چهارتا بانک فقیر بیچاره سودشو بگیرند بدهند به یکی دوتا آدم فقیر بیچاره و باهاش یک کوچولو سرمایه گذاری بکنن برای دوران پیری و کوری خودشون بعدشم شما اصل پولتون رو یک چند وقت بعدش بگیرید!حالا اگه کسی کارفرماش نخواست پول واریز کنه مگه به نظام سبز و نظام دامپزشکی مربوط میشه؟اصلاً مگه مسائل حقوقی شما به نظامین ربطی داره؟یا مگه با این اندک شرایطی که عرض شد اگه خیری از ماها به کسی برسه اشکالی داره؟جداً هممون بیانصاف و بی خیریم!!
الهی .............. .آمین
انجمن مسئولین فنی دامپزشکی استان اصفهانWWW.ANJOMANVET.IR
|
-
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
با تلاش فراوان شرکت محترم سبز سلامت و پیگیریهای بیش از حد برای مطالبه حقوق مسئولین فنی و بالا بردم هرچه بیشتر حقوق دکترای دامپزشکی(حقوق 700هزار تومانی )، این شرکت از اول سال 1391 در استان اصفهان منحل شد
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
0
0
سلام
امروز که برای عقد قرار داد با این شرکت .... سبز رفتم دیدم که یک فرم گذاشتن و گفتن که اگه کارفرما پول نداشت بدهد سرقیمت با شما به توافق می رسیم و 400 هزار تومان از مبلغ قرارداد کم کرده و الباقیش مال شما می شود و به کار فرما هم یک فرم داده که جنانچه اگه شما مبلغ فوغ را ندارید یک مبلغ پیشنهاد کنین تا بر سرآن به توافق برسیم.
من نمی دونم اگه این شرکت می خواهد از حقوق ما دفاع کنه پس اینا چیه ؟ .............. من که این قرار داد ترکمنچای رو امضاء نکردم و گفتم برای شما و کل اعضای نظام دامپزشکی متاسفم - به قول یکی از بچه ها می گفت که بریم مکانیکی بهتره لااقل اینه که نمی گیم درس خوندم تا بیسوادش به ما بخنده .
فقط می تونم بگم بچه های مسئول فنی این فرمها را امضاء نکنین.
نظر شما
ادامه