کد خبر: ۵۴۷۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

آئین تكريم و معارفه سرپرست جديد شبکه دامپزشكي شهرستان خنداب در محل دفتر فرمانداری خنداب برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، این مراسم با حضور «مهندس حاج علی بیگی» فرماندار شهرستان خنداب و «دکتر محسن شانقی» مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در فرمانداری خنداب برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان خنداب به شرایط ویژه شهرستان در بحث دامداری و کشاورزی اشاره کرد و افزود: دامپزشکی نقش مهمی در تامین بهداشت دام و انسان و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام دارد و در مبارزه با بیماری های مذکور مجموعه دامپزشکی شهرستان خنداب عملکرد خوبی داشته است.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در این مراسم به تشریح فعالیت های دامپزشکی پرداخت و تصریح کرد: به غیر از مبارزه با بیماری های مشترک که درصد قابل توجهی از فعالیتهای دامپزشکی را به خود اختصاص می دهد، تامین سلامت موادغذایی نیز که نقش موثری در سلامت و اقتصاد جامعه ایفا می کند برعهده این دستگاه است.

دکتر محسن شانقی بخش مهمی از سلامت جامعه انسانی را مدیون تلاش های دامپزشکی در زمینه مبارزه با بیماریها دانست و اظهار کرد: ارتقای سطح بهداشتی، تأمین بهداشت دام  و نظارت بر تولید فرآورده های خام دامی سالم از وظایف دامپزشکی است.

در این آئین از زحمات و تلاشهای «دکتر سعید رحیمی» تقدیر و «مجید محمدی» بعنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان خنداب منصوب شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
روابط عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
0
7
با ارزوی توفیق خدمت خالصانه در ایران عزیز و همیشه سربلند- و تبریک در سمت مسئولیت جدید
جابریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
0
3
انشالله همیشه موفق و سربلند باشند جناب محمدی بسیار انسان شایسته و توانمندی هستند با آرزوی موفقیت
نظر شما
ادامه