کد خبر: ۵۴۷۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

زن توریستی که قصد گرفتن سلفی با یک جگوار در باغ وحش را داشت با خوش‌شانسی از حمله این حیوان جان سالم به در برد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وسوسه توریست زن برای گرفتن عکس سلفی با جگوار (پلنگ خالدار) جان او را به خطر انداخت. این زن که هویتش مشخص نشده با بالا رفتن از حفاظ آهنی محل نگهداری یک جگوار در باغ وحش فونیکس آریزونای آمریکا قصد گرفتن عکس سلفی داشت که مورد حمله این حیوان قرار گرفت. در این حادثه این زن دچار پارگی و جراحت شدید از ناحیه آرنج شد.

ویدئویی که لحظاتی پس از مجروح شدن او تهیه شده است این زن را در حالی که روی زمین افتاده و ناله می‌کند نشان می‌دهد. زن بر اثر وقوع این حادثه دچار شوک شده و از شدت درد ناشی از جراحت به خود می‌پیچد.

«آدام ولکِرسون»، یک شاهد عینی در این باره به CNN گفت: «من صدای فریاد زنی را شنیدم که درخواست کمک می‌کرد. نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده است. خودم را بلافاصله به محل حادثه رساندم. زنی که دستش شدیداً مجروح شده بود روی زمین افتاده بود و از شدت درد می‌نالید».

بنا به گفته آدام، مادر او با ریختن آب به سمت جگوار موفق به فراری دادن حیوان شد. سپس او به همراه مادرش موفق شدند این زن را از داخل محدوده نگهداری جگوار به بیرون بکشند. در ادامه بلافاصله اورژانس پزشکی در محل حادثه حاضر شد. گفته می‌شود خطری جان این زن را تهدید نمی‌کند.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
3
1
چقدر حقیر هستید؟
دست زخمی را سانسور کردید
تا کسی تحریک نشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
ذهن ........ امثال شما به این چیزا قد نمیده ، بحث تحریک نیست مهم تصویر سازی ذهنی بدی هست که بعد دیدن زخم در خاطر فرد میمونه
خدا انشالله شما رو به راه راست هدایت کنه
نظر شما
ادامه