کد خبر: ۵۴۷۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس اداره دامپزشکی شهریار ازشناسایی و پلمپ یک واحد غیر مجاز تولید و بسته بندی گوشت چرخ کرده و معدوم سازی بیش از 300 کیلوگرم فرآورده خام دامی و آلایش خوراکی با شرایط ارگانولپتیک نامناسب خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، «دکتر تاویلی» در این رابطه گفت: باتوجه به گزارش های واصله، بررسی های صورت گرفته و بازدید کارشناسان نظارت بر بهداشت از واحد  متخلف مشخص گردید که متصدیان سودجوی این واحدها اقدام به چرخ کردن گوشت با استفاده از آلایش خوراکی مرغ تاریخ منقصی و چربی صنعتی و بسته بندی در شرایط کاملا غیر بهداشتی می نمودند.

لذا باتوجه به شرایط موجود بیش از 300 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و فاقد شرایط ارگانولپتیک مناسب در محل معدوم و متخلفین جهت طی مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

تاویلی در پایان با اشاره به شعار دامپزشکی مبنی بر دام سالم ، غذای سالم، انسان سالم خاطر نشان کرد این اداره با جدیت وظایف نظارتی خود را دنبال کرده و با متخلفین به شدت برخورد خواهد کرد و از شهروندان فهیم شهرستان درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن های 65262281 و 65262280 به این اداره اطلاع رسانی کنند.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
1
0
احسنت به دكتر تاريلي ان شاالله در ادامه راه موفق باشند و به تخلفات باقي شركتها هم رسيدگي كنند.
نظر شما
ادامه