کد خبر: ۵۴۷۶۱

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که اقدام به آزار یک قلاده سگ و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی کرده بود، در عملیات پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «احسان آنقی» صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی مربوط به آزار یک قلاده سگ در فضای مجازی که موجب ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود، تحقیقات توسط کارشناسان پلیس فتا برای شناسایی عامل انتشار این فیلم آغاز شد.

وی افزود:کارشناسان پلیس فتا استان با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند، فرد مجرم را در شهرستان اراک شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر کنند

این مقام انتظامی بابیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد، گفت: هرگونه تصاویر مربوط به حیوان آزاری در فضای مجازی رصد و در صورت مشاهده موارد مشابه با انتشاردهندگان این تصاویر دردناک که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی هم‌وطنان در فضای مجازی می‌شود، با جدیت برخورد صورت می‌گیرد.

آنقی از هم‌وطنان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cybre police.ir گزارش کنند.

 
نظر شما
ادامه