کد خبر: ۵۴۸۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

 ۲۲ قلم داروی دامپزشکی از یک خواروبار فروشی در یک روستا که اقدام به عرضه داروهای دامپزشکی نموده بود، با همکاری اداره صنعت و معدن جمع آوری گردید  .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه، «دکتر سیدین» رئیس شبکه دامپزشکی گفت: این داروها شامل آنتی بوتیک ها از قبیل پنی سیلین و تایلوزین و انواع قرص های ضد انگلی و مولتی ویتامین ها بوده است.

وی افزود: داروهای فوق پس از صورت برداری به شبکه ارجاع داده شد.

دکتر سیدین تصریح کرد: فروش هر گونه داروی دام و طیور باید در داروخانه‌های دامپزشکی مجاز و دارای پروانه از دامپزشکی صورت گیرد و فروش در خارج از داروخانه دامپزشکی ممنوع و غیرقانونی است.

وی تاکید کرد: شهرستان تربت حیدریه دارای ده داروخانه دامی و شش درمانگاه دامپزشکی و هشت مرکز واکسیناسیون است که خدمات بهداشتی، درمانی و پیشگیری از بیماریهای دام و طیور را به دامداران و بهره برداران این شهرستان ارائه می‌کنند .

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
2
3
لطفا جلوی واکسیناتورهای اداره ها را بگیرید که در کار بخش خصوصی دخالت میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
2
واکسیناتور که سهله وقاحت اونا برای برحق بودنشون هم بماند چه در درمان چه در فروش دارو و واکسن، راننده های بی سواد ادارات هم به وقاحت اونا هستن . اونا رو کجای دلم بذارم.
توی خواربار فروشی های خراسان جنوبی که پره. یک سر به روستاهای خوسف و ... بزنید ماشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
1
مشکل اصلی داروخانه ها هستن که همانند پفک و ماکارونی و هرچیز دیگری دارو از هر شکلی چه خوراکی و چه تزریقی در اختیار هرکسی بدون نسخه میدهند
نظر شما
ادامه