کد خبر: ۵۴۸۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

«عبدالرحمان ناصریان» معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، در نشست ستاد تنظیم بازار استان در سرسرای سازمان صمت بیان کرد: یکی از مصوبات ستاد تنظیم بازار استان بر اساس درخواستی که اداره کل دامپزشکی استان داشته استقرار مسوول فنی در انبارهای بندر امام خمینی (ره) استان برای نظارت هر چه بهتر بر کالاهای وارداتی و نهاده‌های دامی است که در این انبارها ذخیره می شود.

وی گفت: انباردارها با این موضوع مخالفت کرده‌اند و با استقرار مسوول فنی در انبارها موافق نیستند.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت استان ادامه داد: هیچ یک از انبارهای این بندر پروانه بهداشتی ندارند و متاسفانه در بررسی هایی که انجام گرفت این فضاها در بخش‌های مختلف از جمله مسائل بهداشتی، صاحبان کالای مقصد و موارد زیادی دچار نواقص و مشکل هستند.

ناصریان ادامه داد: مقرر شده است به مدت ۱۵ روز به صورت موقت تا چند روز آینده کانکسی در محل درب خروجی این بندر برای استقرار دامپزشک و مسوول فنی مستقر شود تا شرایط برای حضور این افراد در انبارها فراهم شود.

وی گفت: لازم است که در این ستاد مصوبه‌ای برای برخورد با انباردارهایی که با استقرار مسئول فنی و دامپزشک در انبارها مخالفت می‌کنند مصوب شود.

ناصریان با اشاره به نحوه توزیع گوشت قرمز در استان بیان کرد: توزیع گوشت قرمز سهمیه‌ای باید در استان به گونه ای باشد که از برگشت آن به مرکز جلوگیری شود چون در این صورت امکان دریافت سهمیه بیشتر کالا برای استان مشکل‌تر خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه توزیع گوشت قرمز در استان به گونه ای بوده  که از ۱۳۸ تن گوشت سهمیه استان ۲۸.۵ تن توزیع شده و بیشتر این سهمیه به مرکز برگشت داده شده است.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت استان ادامه داد: باید در ستاد تنظیم بازار استان مصوب شود که گوشت قرمز سهمیه ای که به استان تخصیص داده می شود در بین فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای توزیع شود تا از برگشت آن به مرکز جلوگیری شود.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
6
پس گواهی حمل بهداشتی که توسط مسئولین فنی بندر امام برا کامیون های حمل نهاده دامی صادر (سه سال داره صادر میشه ) داستان نش چیه ، نکنه این مسولین فنی در شرکت های باربری حضور دارن و گواهی حمل صادر می کن و شدن مسئول فنی باربری به جایی اینکه طبق قانون باید میشدن مسئول فنی سیلو ها و انبارهای بندر امام ، و در سیلو ها و انبارهای بندر حضور داشتن
پس بااین حساب تا اکنون هیچگونه نظارتی بر چگونگی وضعیت نهاده داخل انبار و سیلو و نحوه بارگیری نداشتن و صرفا برای اینکه در روند صدور بارنامه مشکلی پیش نیاد گواهی حمل صادر می کردن

جالبه ، حکیم مهر لطفا پیگیری کنید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
0
به جای اینکه دلار یارانه ای را به دلالان واردکننده بدهند، آن را به شکل کارت اعتباری برای خرید گوشت گرم داخلی از کشتارگاه های ایران به دور از دخالت دلالان داخل کشور و توزیع بین سرپرستان داخلی، مستقیما به خود مردم مصرف کننده اختصاص دهند.

با این کار هم بازار کساد تولیدکنندگان دام و طیور رشد خواهد داشت و هم سرانه مصرف گوشت کشور که در حد کشورهای آفریقایی است ارتقا خواهد یافت و در ضمن عوامل عفونی پیچیده از کشورهای خارجی به تدریج وارد کشور نخواهند شد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
2
پس مجموعه مدیریت خوزستان چه کاری انجام داده... یعنی تموم اون بحث ذرتهای آلوده و عدم نظارت صحیح بود....................
نظر شما
ادامه