کد خبر: ۵۴۸۶۴

«مهندس حمیده زرآبادی» رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با جمعی از پرسنل و اعضاء شورا نظام دامپزشکی استان قزوین دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از راوبط عمومی سازمان نظام دامپزشکی استان قزوين، در این دیدار «دکتر رضایی» ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور ایشان در نظام در رابطه با وضعیت دامداریها و دامپروری استان و نحوه روند صدور پروانه های ماده (2)، (5) و ماده (19) قانون نظام دامپروری کشور فعالیت های نظام و توسعه بخش خصوصی دامپزشکی و نقش آن در سلامت جامعه، امنیت غذایی و اقتصاد پرداختند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر حدود چهل هزار نفر در بخش خصوصی مشغول به کار می باشند که از این تعداد حدودا 700 نفر در استان قزوین در بخش های مختلف همانند کنترل و پیشگیری از بیماریها مبارزه با بیماریها آزمایشگاهها و درمان مشغول و خدمات دهی می نمایند. 

با توجه به اینکه بیش از سه سال می باشد که افزایشی در روند تعرفه های بخش خصوصی اتفاق نیفتاده و اکثر کلینسین های بخش خصوصی جهت مداوا می بایست به دامداریهای در اقصي نقاط استان عزیمت نمایند، متاسفانه در این دوره افزایش نرخ بنزین هیچ سهمیه ای برای بخش خصوصی دامپزشکی در نظر گرفته نشده است.

هر چند از طرف ریاست سازمان نظام دامپزشکی کشور این موضوع به وزیر محترم کشور منعکس گردید و نظام استانها از طریق استاندارها پیگیر می باشند، اما متاسفانه تا کنون هیچ جواب مثبتی دریافت نکردیم، لذا از حضرتعالی بعنوان رییس مجمع نمایندگان استان تقاضا داریم از طریق مجلس و مسولین ذیصلاح و ذیربط کشوری و استانی پیگیر مشكلات بخش خصوصی دامپزشکی باشید .

مهندس حمیده زرآبادی نيز ضمن ابراز خشنودی از حضورشان در جمع اعضای شورای نظام دامپزشکی استان فرمودند: حضور به موقع شما عزیزان سبب امنیت غذایی و سلامت بهداشت عمومی جامعه می باشد. بنده مطلع ام اگر زحمت، پشتکار و فداکاریهای شما قشر زحمتکش و بی مدعا نبود، امروزه جامعه با چه مشکلات بهداشتی مواجه بود. مطمئن باشید درخواستها و تقاضاهای شما عزیزان را پیگیری خواهم کرد، لذا ضروریست دوستانمان درخواستها و مشکلات خودشان را یا از طریق نظام دامپزشکی یا مستقیما به بنده منعکس نمایند .

 

نظر شما
ادامه