کد خبر: ۵۴۹۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
یک منبع آگاه خبر داد:
این ببر نارسایی کلیوی داشته، اما پس از بررسی پزشک معالج متوجه وجود استخوانی در گوارش این ببر شده که همین منجر به مرگ این گونه شده است ...

حکیم مهر: روز گذشته ببر مرکز نگهداری حیات وحش صفا دشت به طرز مشکوکی کشته شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته یک منبع آگاه در صفا دشت، این ببر ۶ ساله در سلامت کامل بود که ناگهان کشته شد.

 او افزود: به گفته مسئولان مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت این ببر نارسایی کلیوی داشته، اما پس از بررسی پزشک معالج متوجه وجود استخوانی در گوارش این ببر شده که همین منجر به مرگ این گونه شده است.

منبع آگاه در صفادشت تصریح کرد: این ببر متعلق به باغ وحش مازندران بوده که پس از شکایت باغ وحش قرار بود این ببر در روز‌های آینده منتقل شود به همین دلیل مرگ این حیوان بسیار مشکوک است.

او گفت: متاسفانه در مرکز نگهداری حیات وحش صفا دشت برای اولین بار نبود و در سال‌های گذشته نیز این چنین اتفاقاتی منجر به مرگ‌گونه‌های مختلف شده بود.

منبع آگاه بیان کرد: پنهان کاری مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت موجب می‌شود که کسی از این سهل انگاری‌ها بویی نبرد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
2
در سلامتی کامل بوده !!؟؟ نارسایی کلیوی داشته !!؟؟ استخوان در دستگاه گوارش بوده که باعث مرگ شده !!؟؟ یا کشته شده !!؟؟ شاکی هم داشته !!؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
خسته شدیم بس این بیچاره ها رو کشتید. ما باغ وحش یا بهتر بگم زندان وحش نخواهیم باسد کی رو ببینیم؟ اول مسئولین بی کفایت بایستی پاسخگو باشند و بعد باغ وحش ها.
نظر شما
ادامه