کد خبر: ۵۴۹۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با حضور در شهرک صنعتی رازی شهرستان شهرضا از یک مجتمع تولیدی مرتبط با دامپزشکی بازدید نمود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در راستای حمایت از بخش خصوصی و پیگیری رفع مشکلات موجود بر سر راه تولید ملی، «دکتر شهرام موحدی» مدیر کل با همراهی «دکتر محمد کشتکار» معاون سلامت، «دکتر خسرو فاتحی» مشاور مدیرکل، «دکتر سیدرضا موسوی» رئیس اداره تشخیص و درمان، «دکتر وحیدرضا خامسی پور» رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، «رسول زکیان» مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان و «دکتر حمید رئیس زاده» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا با حضور در شهرک صنعتی رازی این شهرستان، از یک مجمتع تازه تاسیس در زمینه تولید محصولات جایگزین شیر گوساله، توکسین بایندر و مکمل های دامی بازدید نمودند.

دکتر موحدی و همراهان ابتدا از انبارهای نگهداری مواد اولیه، خط تولید و سالن محصولات این مجتمع تولیدی بازدید نمودند و در ادامه طی یک نشست صمیمی با مدیر عامل و دیگر دست اندرکان، پیرامون موضوعات مختلف مرتبط با دامپزشکی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

ابتدا مدیر عامل این واحد تولیدی ضمن خیر مقدم به مدیر کل دامپزشکی استان و همراهان در ادامه گزارشی از روند اخذ مجوزهای لازم، احداث و تولید ارائه و در ادامه به برخی مشکلات موجود بر سر راه تولید پرداخت.

وی به همکاری ها وحمایت های مستمر اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا اشاره نمود و تصریح کرد: حضور و بازدید مدیرکل دامپزشکی استان از این مجمتع تولیدی، قوت قلبی برای ادامه راه است.

سپس دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان ضمن خداقوت به این مدیرعامل، مسئول فنی دامپزشکی و دیگر کارشناسان و کارکنان، در ادامه از فعالیت آنان در زمینه تولید محصولات سالم و با کیفیت مرتبط با صنعت دامپروی، که کشور را از واردات بی نیاز می نماید، تشکر و قدردانی نمود.

وی در مبحثی دیگر به ظرفیت های بالقوه، محصولات تولیدی و اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم به واسطه این سرمایه گذاری کلان اشاره نمود و بهره گیری از دانش متخصصان و استفاده تکنولوژی برتر در این مجتمع تولیدی را بسیار مشهود عنوان کرد.

دکتر موحدی در ادامه به مشکلات مطرح شده از سوی مدیر عامل این مجتمع تولیدی پرداخت و ضمن بیان برخی توصیه ها و راهکارهای عملیاتی، خاطر نشان کرد: پیگیری لازم به جهت تسهیل امور و کوتاه شدن روند اخذ برخی مجوزها از سازمان دامپزشکی کشور انجام خواهد گرفت.

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در پایان اذعان داشت: حمایت از بخش خصوصی حوزه دامپزشکی، از وظایف اصلی ما می باشد و در زمینه تحقق هرچه بیشتر اهداف رونق تولید ملی، از هیچ همکاری با بخش خصوصی دریغ نخواهیم کرد.
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
1
عجب ! حمایت از بخش خصوصی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
2
0
الان دقیقا نقش مشاور این وسط چی هست ؟؟؟!!!!
نظر شما
ادامه