کد خبر: ۵۵۰۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

وزیر بهداشت گفت: در نمونه‌برداری‌هایی که از صنعت شیر و لبنیات داریم، آفلاتوکسین در همه موارد کمتر از حد زیان‌آور و به میزان مجاز است و هیچ خطری شهروندان را تهدید نمی‌کند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر سعید نمکی» در رابطه با شیرهای آلوده اظهار داشت: در راستای زمین زدن صنعت مواد غذایی کشور در این شرایط جنگ اقتصادی، فردی با تاسف حرف نادرستی را در صدا و سیما مطرح کرد که بلافاصله همکاران ما در وزارت بهداشت موضوع را پیگیری و اطلاع‌رسانی کردند.

وی افزود: خوشبختانه در نمونه‌برداری‌هایی که از صنعت شیر و لبنیات داریم، آفلاتوکسین در همه موارد کمتر از حد زیان‌آور و به میزان مجاز بوده است و هیچ خطری شهروندان را تهدید نمی‌کند و می‌توانند با خیال راحت انواع لبنیات را مصرف کنند.

نمکی یادآور شد: امروز در عرصه لبنیات یکی از پیشتازهای منطقه هستیم و صادرات به همه کشورهای همجوار داریم و حتی برخی کشورهای غربی از جمله در اروپا مشتری مواد لبنی برخی کارخانه های معتبر ما هستند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
0
1
اتفاقا حرفاشون کاملا درست و بجا بود،این شیر از فرایند هضم و جذب همون ذرت و سویا الوده ای بدست میاد که دو ماه پیش توسط مافیای کشاورزی و م......ها به کشور وارد شد ،حالا هم چند محموله ی دیگر در بندر چابهار در کشتی هادلنگر انداختن! سر مردم شیره نمالید
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
0
1
وزیر محترم شما که خیلی به این چیزا اعتقاد دازید اظخار نظرتان در خصوص ایدز در یکی ازاستانها باعث بحران سد یادتون رفته ،حالا همه میگید نیست. میشه ازمایشات معتبر دو سال گذشته رو نشون بدید
نظر شما
ادامه