کد خبر: ۵۵۱۹

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی خراسان رضوی و تاکستان

 

قدردانی استاندار خراسان رضوی از مدیر کل دامپزشکی استان
 
دکتر محمود صلاحی، استاندار خراسان رضوی در پیامی از تلاش های مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی و همکاران وی به جهت پیشگیری و کنترل بیماری های دامی قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر ازغدی
مدیر کل محترم دامپزشکی خراسان رضوی

سلام علیکم؛
اگرچه کاری که برای رضای حق تعالی صورت گیرد را چیزی جز رضایتش شایسته نیست. لیکن به مصداق حدیث شریف:«من لم یشکر المخلوق، لم یشکرالخالق» از تلاش، پی گیری و همکاری جناب عالی در زمینه پیش گیری و مقابله با بیماری های دامی(تب برفکی) در سالی که همت مضاعف و کار مضاعف سرلوحه تمامی دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد و حاصل آن پیشگیری موثر و کنترل بیماری در سطح استان شده است تقدیر و تشکر می نمایم.
توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت توجهات حضرت بقیه الله(عج) و زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

 

----------------------------------------

 

نمایشگاه هفته سلامت مشهد با محوریت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی برگزار می شود

 

همزمان با هفته سلامت نمایشگاه سلامت و امنیت غذایی با حضور نهادهای مرتبط با سلامت و نیز برخی شرکت های فعال در این حوزه در مشهد برگزار می شود.
روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی ضمن بیان این خبر، اعلام داشت: این نمایشگاه طی روزهای 21الی26 فروردین ماه از ساعات 17الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
در ادامه این خبر آمده است: ارائه آخرین دستاوردهای حوزه سلامت و بهداشت با توجه به شعار روز جهانی سلامت«مقاومت به داروهای ضدمیکروبی، یک تهدید جهانی» و نیز اطلاع رسانی از آخرین اقدامات صورت گرفته در جهت ارتقای امنیت غذایی از جمله مواردی است که اطلاع رسانی از آن ها از طریق این نمایشگاه انجام خواهد شد.
همچنین با توجه به اهمیت موضوع، همایشی نیز در این راستا توسط اداره کل دامپزشکی استان در تالار ابن سینای مشهد در روز دوشنبه 22 فروردین ماه جاری با حضور برخی از مسئولین استانی و فعالان عرصه سلامت برگزار خواهد شد که در پایان از برخی از فعالان این حوزه نیز با اهدای لوح قدردانی خواهد شد.
این گزارش می افزاید: شبکه های دامپزشکی شهرستان های تابعه استان نیز در همین راستا، همایش های مختلف و برنامه های مشابهی را هماهنگ با شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام خواهند داد.

 

-----------------------------------------

 

جلوگیری از ادامه فعالیت یک واحد عرضه فراورده های خام دامی در تاکستان

 

اداره کل دامپزشکی قزوین اعلام کرد : بدنبال تذکرات متعدد و چندین مرتبه پیگیری قضائی یک باب مغازه عرضه کننده مرغ و ماهی که در ایام نوروز اقدام به عرضه مقدار زیادی بال مرغ غیر بهداشتی نموده بود با دادخواست شبکه دامپزشکی شهرستان تاکستان و به استناد قانون سازمان دامپزشکی کشور، به مراجع قضائی معرفی و پس از یک اخطار چهل و هشت ساعته در تاریخ واحد مزبور پلمپ و از ادامه فعالیت ان جلوگیری به عمل آمد.

  

 

 

 

نظر شما
ادامه