کد خبر: ۵۵۲۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت گفت: ۳ تولیدکننده و توزیع کننده دارو‌های دامی تقلبی در استان‌های البرز و قزوین به ارزش ۱۱ میلیارد ریال دستگیر شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «سرهنگ علی علیشاهی» اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با همکاری سایر همدستانش در کارگاهش واقع در استان البرز دارو‌های دامی تقلبی تولید و به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهمان با احداث کارگاهی در درون ویلا باغ، کالای اصلی یکی از شرکت‌های صاحب امتیاز را خریداری و پس از اضافه کردن مقداری سبوس و کاه به دارو‌های دامی، مجددا بسته بندی و با نام همان شرکت مجدداً روانه بازار مصرف دام که اکثراً در استان‌های شمالی کشورهستند، می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی ناحیه ۳۲ تهران قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان به استان البرز اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی و اطمینان از حضور متهمان در داخل کارگاه، هر ۳ آن‌ها در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه شان ۴ هزار و ۹۲۰ کیلو انواع داروی دامی غیر مجاز و تقلبی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران به دست آمد که متهمان کارگاه دیگری در شهرستان تاکستان استان قزوین نیز احداث و مقداری دارو دامی تقلبی نیز در این مکان پنهان کرده اند.

سرهنگ علیشاهی در ادامه با بیان اینکه در این مکان نیز ۳ هزار و ۸۰ کیلو داروی دامی تقلبی کشف شد، افزود: در مجموع ۸ تن داروی دامی تقلبی در دو عملیات کشف و هر ۳ متهم به صراحت به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه عرضه این نوع دارو‌های تقلبی به طور غیر مستقیم با سلامت عموم شهروندان ارتباط دارد، بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کل کالا‌های کشف شده را بیش از ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: تحقیقات برای کشف سایر جزئیات پرونده ادامه دارد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0
2
چه دارویی بوده سبوس و کاه بهش اضافه کردن
یعنی چی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0
0
حتما پرمیکس بوده
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0
0
دارو بوده یا از این مکمل قلابیا .لطفا دقیق بگین
نظر شما
ادامه